Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Glad över en himla fin kväll igår med vin, tv-spel och stjärntittande. Världens bästa :love:

Att en 90-säng inte är optimal för två personer (varav den ena gääärna breder ut sig och armbågar mig i huvudet) däremot, är tydligt. Ett par timmars tupplur är nog på sin plats.

kl

Jag är glad för att min ponny är precis rätt för mig, och för att jag hade turen att hitta honom och haffa honom innan någon annan hann före :love:
Han är mitt allt, får mig att må bättre när allt känns skitjobbigt och är det som ger mig energi varje dag. Bara jag tittar på en bild av honom blir jag full med glädjefjärilar i magen - så mycket tycker jag om honom efter många år tillsammans.

kl

Glad för att jag sprang mina 6 kilometer idag, med dessa hemska långa uppförsbackarna på 35 minuter!

kl

Glad för ett spontant nattbad med vänner igår, det behövdes något sådant i min just nu inte så sociala eller roliga vardag.
Also, jag skrattade av någon anledning precis i två minuter åt den här och det får väl ändå klassas som att vara glad.

mfwiseemtobetheonlyonewholikes_15b6082da3468c73c37fc4c721bd75ff.jpg

Kl.
Glad för att jag hittat en begagnad soffa i manchester (:love:) för 300 kr som matchar min fotölj perfekt!

0726-fa41-45c8-b802-3fd33c42070e.jpg

*kl*

Nog för att det var igår, men jag lever fortfarande på att jag såg en riktigt mäktig rovfågel ute i Närkes skogar när jag cyklade igår. Är osäker på sorten, troligtvis var det väl en vråk eller glada av något slag men den var så satans stor så jag undrar om det inte rent av var en örn.

Jag är glad för att det är fint väder och för att jag blir värmlänning på lördag :)

kl

För multiplayer-revealen för Call of Duty: Ghosts. Har aldrig varit så taggad på ett spel typ och jag vill bara ha november och releasen nununu.

kl

Glad för att jag sprang 6 km trots att jag inte hade lust.
Glad för att ponnyn var som en dröm idag!
Glad för att jag åkte med grannen till stallet och myste med 5 fölisar:love:

KL

Är otroligt lycklig & glad över att jag blivit godkänd besökslägenheten så jag snart ska ta tåget o åka och fira min födelsedag tillsammans med min sambo. 23 timmar tillsammans! :love:

Du har en tårta på din profil! Grattis!:D

kl

Glad för att syrrorna och annat folk kommer över idag.

Dubbelgrattis då! :)

*kl*

Jag är glad för att jag är klar med sista planerade omtentan och nu kan ha ett halvt sommarlov i expressfart innan höstterminen sätter igång.

Åh vad härligt för er!! Stort grattis också :)

KL

Jag är glad för att det är min födelsedag idag, för att mitt liv är så fint, min pojkvän så bäst och allt just nu känns perfekt. Underbara känsla! :love:

Grattis på födelsedagen! :D

*kl*

Jag är också väldigt glad över kärleken i mitt liv, han är verkligen en klippa. Sedan är jag glad över att jag hittat tillbaka till yogamattan igen, och att en liten påse godis ligger och väntar på mig i skafferiet.

Tack & Grattis (i efterskott) till dig med! :)

KL

Idag är jag glad för att jag har en så underbar familj :love:

KL

Idag är jag glad över att jag ska köpa tillbaka min gamla häst som jag sålde för två år sedan :D. Våra sju år tillsammans ska byggas på ytterligare:love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar