Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Jag är glad för att det inte var några problem att hämta ut mitt pass.

kl

glad för ett dopp i havet och lite solande efter det med pojkvännen. Samt ska gå på bio senare ikväll med. :)

kl

Är antagligen världens stoltaste flickvän för tillfället, min kille är så grymt duktig på det han gör :love: Just nu har han ett galet flyt, och är så glad för hans skull (och för min egen del också för hans framgångar gör mitt liv också lite mer spännande haha :p )

KL

Jag är glad över att jag är ledig i helgen och för att Räkis kommer hit i morgon :p

kl

Jag är glad för att det är helg, att jag köpt träningskläder(äntligen), åt supergo mat och imorrn är det bio! :D + allmänt lycklig bara

KL

Jag är glad för att jag fixat ett fantastiskt boende och påbörjat flytten söderut och att jag dessutom kommer få flytta ihop med pojkvännen. :love:

KL

Glad att det är hanterbar temperatur idag och att jag ska vara på en grym kurs hela dagen :banana:!

kl

Jag är glad över att jag inte behöver vara hemma i Tyskland eftersom det är 38 grader där...

kl

Glad att jag inte har barn.
Mötte just en mycket livstrött pappa med tre söner i 1-6-årsåldern på cykel. Två av ungarna brakade nedför backen på cykel, den tredje gick pappan och bar på, stressad och svettig och röd i ansiktet.

Pappan: *efter de äldre ungarna* Men ta det LUGNT nu då!
Ungarna: VROOM VROOM!
Tvärnit vid någon affisch eller något.
Ungarna: Åh kolla på det här! Kolla! Pappa kolla! MEN PAPPA KOM OCH KOLLA DÅ!
Pappan: *tyst, och djupt, irriterat suckande* Åh fy fan...

Så möttes våra blickar precis när vi passerade varandra, och jag log medlidsamt och fick en bister jag hatar mitt liv-min och en menande huvudskakning i retur, och stackarens ögon bara lyste "vad du än gör, använd kondom för i helvete".
Och jag bara... fan vad nöjd jag är med mitt liv ändå.

kl

För denna.

IMG_3179.jpg

Den blåser så starkt och kallt att mina linser torkar och jag har fått ont i ena örat och nacken, men det gör inget, för jag kan andas igen, och jag kan sitta utan att svettas ihjäl och svära och hata livet och världen. Bästa köpet någonsin.

Ja!
Det regnar :love:
Och blåser lite till och med så att det drar in genom fönstret. Såååå skönt.

KL

Glad för att det äntligen har regnat idag, har vräkt ner hela dan.
Så nu kan man andas igen, hoppas bara att det inte blir sådär klibbigt, äckligt hett igen på ett tag.

KL

Jag är glad för att 50% av tiden har gått innan sambon kommer ut! :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar