Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Att jag lyckades träffa London'dejten' ordentligt igår ändå och att han tydligen tyckte det var värt att ordna taxi till flygplatsen för att jag skulle kunna stanna ett par timmar extra :o Nu hoppas jag bara att han inte redan tröttnat på mig, eheh. Min hjärna vägrar ge upp sin fantastiska 'peppning'...

Men, sjukt bra resa :D

Härligt!:D

kl

Jag är glad för att sambon och jag tog en härlig långpromenad förut.

Åh vad fint! Gud vad kul med dejt och pirr och allt det där! :D

För att världens bästa fotbollslag vann idag på matchen, och gick upp i serieledning.

För att min häst är världens bästa.

Samt att jag träffar snyggaste killen, och finaste vännerna!

Ja! :D
Förstår mig fortfarande inte riktigt på honom, men hoppas han vill ses igen någon gång :)

Åh men ja det är ju så jefla fint alltså!

Hoppas jag med! Då får du rapportera lite också (om du vill) så att vi som inte dejtar kan leva lite genom dig ;)

kl

Glad för att jag fått superfula men ubersköna löparskor i födelsedagspresent:D

Haha självfallet :D Min storartade plan är att lura över honom till Schweden några dagar, vore fint dä!

Jamen gört! Jag stödjer planen fullt ut (förstår att du väntade på min tillåtelse och välsignelse, så varsågod, här är den!) och ser fram emot uppdatering! :D

Jamen självklart!
Att jag ens tog upp kontakten med någon utan att kolla med dig först, tur att det var okej :D Haha, plötsligt vill jag tillbaka till England ännu snabbare än vanligt..

Jag funderade över att ta tillbaka min välsignelse eftersom du inte frågade först men jag tänkte att jag skulle vara lite schysst. (alltså seriöst, jag skrev "vägsignelse" första gången. SHOOT ME)

Åh men så underbart med London! Och med en dejt! Och med en londondejt! Är han britt?

Phew! Tur att du är på gott humör ;)

Han är amerikanare minsann, från Kentucky. Träffade honom på en turnébuss när han jobbade som ljustekniker åt ett band -09, och spenderade fyra timmar med att förolämpa varandra så mycket vi kunde (VI hade iaf roligt!). Sen flyttade han till London nåt år senare och sen så sågs vi igen i April i år. Ganska random alltihopa, men jag är glad :D

Amerikanare, minsann! :D Gud vilken fin historia och ja, jävligt random men låter jävligt coolt! Hoppas han kan masa sig hit så ni får umgås lite mer :)

Jag är glad att jag har tagit tag i mitt liv och tar hand om min kropp och min själ på ett helt annat sätt än jag gjort innan. Jag har brutit mig ifrån en psykopatisk pojkvän som har tryckt ner mig och klivit ur starkare än någonsin. Just nu så är livet på topp och jag vet att det kommer komma djupa dalar igen, men nu är jag beredd !

Hej!

Jag är glad för att jag lyckades tömköra mina ponnyer i tandem idag. Vingligt och rörigt, men det gick och kommer göras igen.

Är också glad att jag tagit tag i att fixa körkort för bil. Det är dags nu.

kl

Jag är glad över att jag har en underbar häst som alltid lyckas få mig på bra humör.
Att pussa på honom en stund är lycka!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår