Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag ritar porträtt igen! :D

Exakt det här kan stå i irriterad-tråden också, eftersom jag förträngt hur pilligt det är, och dessutom helst ska ha det klart till på onsdag :p Varför börja i tid??

kl

Glad för att joggade 6 km rundan på 40 minuter trots att jag inte joggat den på kanske 4-5 veckor!:banana:

Kl

Glad för att jag kommit igång och börjat promenera, för det är ju så skönt!

Och så himla glad för att jag har en så vansinnigt fin pojkvän som älskar mig fast jag stundtals är ett monster. Och obeskrivligt glad över att jag och nämnda pojkvän ska på vår första riktiga semester ihop om mindre än två veckor. Iiiiiiiih! :D

Åh vad himla himla fint!! :love:

Spanien, eller? :)

Jupp, Spanien! 9 ynka arbetsdagar! :D

Sen tåg till Götet, Robbie Williams på lördagen, Spanien på söndagen! Hurra! (att vi ska mellanlanda i Helsingfors försöker jag att inte tänka på. Hej omväg! :p)

Häääärligt!!! :) :)

Jag är glad för: Madrid och spanjor om elva ynka dagar :love: Innan dess: kompishäng, systerhäng, kusinhäng och en sväng till min lilla mormor tillsammans med syster + systerdotter :love:. Så himla fint! :)

KL

Glad för att jag och min man fått sålt vårt hus för mer än vad vi trodde vi skulle få och fått köpt ett nytt, som kommer passa oss perfekt, för mindre än utgångsbudet :love:

Och fortfarande överlycklig över hur fint och fantastiskt det var i lördags när en av mina bästa vänner vigdes med sin hustru :love:

Det låter ju härligt! :D

kl

Jag är glad för att min syster skrev en kort men riktigt fin kommentar till mig idag.

kl

London'dejten' bestämde sig tydligen nu för att boka hotellrum åt mig fre-lörd.
(tanken är nog till oss, i slutändan, haha, men ja :angel: ).
Fyrstjärnigt. Herregud :o

Plötsligt inte lika sömnig längre!

Skönt! Jag brände mig i solen igår :o

--

Jag är glad för den 20de hämtar jag mig min alldeles egna häst :love:
Och för att jag får hjälp av en god vän, det betyder mycket!

*kl*

Jag och sambon spontanköpte jättebilliga (!) biljetter igår till Iron Maiden på lördag. Är superexalterad! :D

kl

Är glad över hur bra samtalet gick hos psykologen idag. Fick ut mycket av det och en plan att följa för ett litet tag framöver :)

Är även glad över hur duktig jag är på andra plan för tillfället. Livet är helt okej just nu.

Kl

Boarding pass-kontrollanten ser ut som en än mer fantastisk version av Reid från criminal minds :love: Resan börjar bra!

kl

Jag är glad för att jag har skuttat med en häst i dag och för att jag ska iväg och fota hopptävling snart!

KL.
Superglad över att jag älskar mitt ex-jobb, som jag precis börjat med. Känns som att jag lurat någon och snart blir påkommen, för inte kan det väl vara arbete att läsa om träningsmetoders inverkan på hästars välfärd? Och det känns ju inte direkt jobbigt att göra sina observationer på ett ridläger i solen :D.

Dessutom skiner solen, det gick bra på hoppträningen med medryttarhästen igår och jag ska rida ut i skogen med en kompis i kväll!

KL
Glad för att sambon går på semester imorgon och att vi får två mysiga och lugna veckor ihop :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30