Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att årets midsommar var den bästa hittills! Massa härligt folk och många skratt. Åt och sov på tok för lite dock, vilket resulterade i värsta jävla panikattacken någonsin igår, men... det var det värt.

kl

Glad för att jag haft ett par jättefina dagar hos en väldigt kär och väldigt saknad väninna!

*kl

Att min chef ringde mitt i semestern och frågade om jag är intresserad av en annan slags tjänst på mitt jobb som innebär att jag slipper tunga lyft, snickarbrallorna och ett mer utvecklande jobb hoppas jag :D

kl

Fett glad att jag inte åkte på konserten jag planerat idag. Det är förvisso 600 spänn i sjön på biljett och ytterligare 600 spänn i sjön på tågbiljetter, och för den delen en frivilligt missad konsert med älskade fina bästa avgudade Depeche Mode, men guuuud så skönt att bara sova till 12 och ligga halvslö i sängen med migränkänningar och feber och inse att jag inte behövde göra ett skvatt.

KL

Så glad för att jag har haft en kul dag på jobbet! Dels för att jobbet i sig har varit kul (älskar utmaningen när saker strular till sig - och man lyckas ordna upp det bra) och dels för mina härliga kollegor. Vissa dagar är de bara de bästa kollegorna. :D

kl

Jag är glad över att jag haft en underbar dag i stallet idag. Myste länge med hästen och bara var en stund. Underverk för själen.

kl

Glad att jag ska fortsätta på tatueringen på tisdag!
Och boot camp imorn, efter lörd-sön med bara allt onyttigt i hela världen.

Kl

Jag är glad över att jag orkade komma ut på en promenad med hästen idag. Behövde både han och jag.

kl

Glad för att sambon och jag tog oss ut på en promenad fastän vi båda inte ville.
Är glad att vi faktiskt ändå åkte till hans mamma i går.

:D

Kl

Glad för att jag är ledig hela eftermiddagen, så ska hem till pappa och övningsköra och äta ugnsbakad gös :love:

Mys!

kl

Glad för att jag kommit igång med bantningen, träningen á la löpturer morgon och kväll och tappat 3 kg på en vecka. Känner mig sjukt taggad och kroppen känns redan nu "friskare", som om det finns mer energi. Nööööjd.

KL

URSÄKTA CAPSLOCK MEN JAG HAR KOLSYRA I HELA MIN KROPP, ÄR SÅ SJUKT GLAD. Vet ej riktigt varför, blandning av förälskelse, nervositet för nytt jobb, veta att jag är fri, veta om att jag är jag och jag är grym! Hög på livet helt enkelt!!! SKIT HOLY POMMFRITT. Vet faktiskt inte vad jag ska göra med mig, sitter och fån-ler, kan inte koncentrera mig ordentligt eller ägna tankar åt vettiga saker. Flyter runt i någon rosa-glädje-brus med en hawaii-blomm-halsband med en piña-colada i handen. Eller ja, där bor min hjärna tror jag! HUR SOM HELST ÄR JAG SÅ JÄDRANS NEDRANS UNDERBART GLAD. TJOHOOOO

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.