Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Glad över att jag varit ute och rört på fläsket idag :D Blev iof halvt uppäten av mygg men annars kändes det bra!

KL

Jag är SÅ fantastiskt glad:

för att jag har fått ett nytt jobb. Det verkar intressant, roligt och lite utmanande och jag är pirrig och glad över att få börja!

för att jag har två månaders semester i sommar. TVÅ månader.

för att jag får tillbringa fyra veckor i sträck med min kille i sommar :love:. Fyra hela veckor tillsammans - utan att behöva stressa över att vi snart skiljs åt, utan att behöva vara ledsna på nån flygplats.

för att tre av veckorna kommer att tillbringas i Spanien. I Madrid vid poolen eller på stranden vid sommarhuset.

för att jag ska få gå på två bröllop i sommar :love:

Allt känns så fint och bra och spännande bara. En fin sommar och sen en nystart i höst: nytt jobb och pojkvän blir sambo. Vilket år :)

Underbart, niffe! :love:

*kl*

Jag är glad för att storjävlatentan är avklarad och att jag igår cyklade Tjejvättern på en tid långt under de fem timmar jag hade satt som mål. 4:47 blev officiell tid men effektiv cykeltid, dvs den officiella cykeltiden minus depåstopp, blev 4:13. Loppet ska vara 100 km men min GPS-klocka tyckte det var drygt 96 km.

Ja, verkligen! :)

Du vet säkert, men det är en sån otrolig känsla när man har varit på totala botten och sedan en dag upptäcka att man faktiskt bara mår bättre och bättre. Jag är liksom lycklig nuförtiden och det hade jag aldrig kunnat gissa för tre år sedan.

Och gud så imponerande! Vad tuff du är som gjorde det - och så galant dessutom! :)

Det låter ju skithärligt!:bump:

kl

Glad för att jag snart ska prata med sambon.

Bra jobbat! :banana:

kl

Jag är glad för att jag äntligen kommit fram till att jag vill byta program på universitetet och ännu gladare för att jag vet vad jag vill byta till! :) Nu ska jag bara hoppas att det går att göra på något smidigt sätt... Programmet som jag vill byta till är från början ganska likt det jag läser nu och vid samma lärosäte så jag hoppas på det bästa!

Gud så skönt att du hittat nytt jobb! Du får berätta mer vid tillfälle!

knapp

Jag är nog bara allmänt nöjd med livet på det stora hela just nu. Sommarn är och kommer att fortsätta vara fantastisk och jag kan knappt vänta på att få börja plugga i höst. Plugg som för bara några månader sedan kändes så fruktansvärt avlägset och mest ett nödvändigt ont. So ist das Leben :)

KL

Jag är glad för att jag bara har en jobbdag kvar innan ledighet, och för att jag ska rida nästa vecka. Tjiho! :)

kl

Glad för att min häst verkar ha det fantastiskt på betet och har fått kompisar, och för att jag ska träffa ett gäng fint Bukefolk imorgon. Och det är fint väder. Tagga!

Åh så underbart med sommarbete! :love:

KL

Jag är glad för att det spöregnar ute och jag är ledig, så jag kan sitta inne och mysa fram till sent i eftermiddag om jag så vill. Är också glad för att jag har färska svenska jordgubbar i kylen som väntar på att få ätas till frukost :D

kl

Jag är glad över att det är torsdag och inte fredag idag. För jag vaknade kvart i nio i panik och trodde jag försovit mig till jobbet. Men det är imorgon jag jobbar. Men tills jag fattade det..

Kl

Glad för att jag och pojkvännen åker på vår första solsemester imorgon. Spanien, och vädret ser ut att bli kanon, 30 grader O_o!

kl

Jag är glad över att dagens samtal med min ätstörningsbehandlare gick bra nu när jag fått tänka över det lite.
Det var nog inte så tokigt ändå trots att hennes idéer är omöjliga enligt mig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross