Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Grattis!!

Kl.

Jag är glad över att jag i morse lämnade ett sovrum i KAOS och nu ikväll kom hem till ett spotless sovrum :love:. Min kärlek har gjort ett JÄTTEjobb i dag! Dessutom är jag glad över att jag mår ganska bra, trots stress de luxe med två tentor den närmaste veckan :).

Just ja, så är jag glad över att jag ska bli roomie med bukes alldeles egna "elefanten" igen :love:!

kl

Glad för att jag hittat stallplats hos världens jätteraraste människa i höst! Det är ett par månader kvar innan vi flyttar dit, och det känns så underbart skönt att slippa behöva ha ångest resten av sommaren över huruvida jag kommer att hitta en plats eller inte.

Glad över att resultatet för min hunds höft- och armbågsröntgen har kommit, A på höfter och ua på armbågar :D

KL
Just nu är det äntligen bara examensarbetet kvar på min utbildning och det är snart klart. :D

kl

Sjukt jävla överlycklig för att Kaizers Orchestra fortfarande kan vara världens bästa band när de vill. Av mina 60 konserter var det här topp fem, jag har nog aldrig skrattat och lett och varit så euforisk på en spelning. (Trots att jag nu som vanlkgt är övertygad om att minst 2/6 av bandet hatar mig, men - detaljer)

kl

Glad för att sambon hade skrivit en gulligt meddelande på tavlan innan han stack till jobbet:love:

KL

Idag är jag glad därför att:

- Jag orkade springa 4km utan att stanna eller gå. :banana:
- Sambon har idag avverkat 11 månader av tiden han ska vara borta. :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross