Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

KL

Jag är så jävla glad och pirrig för att jag har bokat en tatueringstid!! :) :)

kl

Glad för att sambon är ledig idag och vi ska åka och simma snart!

kl

Glad för att jag har ätardag efter en period på salladsblad, spenat och Cola Zero, så nu blir det picknick med ragget och fett mycket kyckling, vitt bröd och grillat nötkött och vin, och ikväll ska jag fan ha den största kebabpizzan världen skådat. Ja jävlar. Eat ALL the food!

kl

Glad för att sambon och jag simmade 40 längder och sprang upp för trappan och åkte rutschkana ner i 25 minuter!:D:banana:

Jag är glad för min syster har fått veta vad som varit fel på hennes häst, äntligen. Så nu ska hästen behandlas, vila, sättas igång och sedan tillbaka på återbesök. Hoppas hoppas att det fungerar!

Och så är jag glad för att jag träffade en person idag som jag inte sett på flera år, alltid trevligt.

Och i nästa vecka ska en av ponnyerna i stallet iväg på ridläger, så mina får gå på gräs hela 5 dagar, typ. Hur bra som helst.

Och för att mina jeans är för stora, så jag måste ha skärp. Heja heja mig.

kl

Jag är glad över att jag insett att jag är starkare än jag trott.
En riktig egoboost!

kl

Just nu är jag glad över duschen! :) Bor i stugan den här veckan där det inte finns rinnande vatten... Nu har jag precis lånat pappas dusch. SÅ SKÖNT!!! :D

kl

Idag är jag glad för att jag fått erbjudande om två tjänster och har tackat ja till den ena -så i augusti börjar jag jobba som skolkurator! :D

åh wow! grattis som fan!! :)

Grattis!:D Vad spännande!

kl

Jag är glad för att gammelhästen var fin idag!

kl

Skulle egentligen hålla käften, men eftersom det är extremt få från min FB som finns här så vadfan: Överlycklig för att jag helt plötsligt ska till London imorgon, och för att bästa fina ragget bjuder på hela resan!
love.gif

Glöm inte att ta hand om dig, nu har jag bara läst dina senaste inlägg i tråden men hetsbantning låter inte som nån bra idé.

kl
Glad över lyckad springtur tidigare ikväll :)

kl

Glad för att jag har haft ännu en riktigt bra helg och har träffat och umgåtts med roliga nya och bekanta människor :)

Samma här!:D

Är också glad för att mina ben har inte varit såhär bruna sen jag var barn!:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.