Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag försöker intala mig själv att jag inte är så gammal än :p Så det får jag väl också vara glad över ;)

din profil sa 22 - det är ju ingenting! härrägud, du har ju massa tid på dig att snubbla över fantastiska människor att bli kär i :D så ja, var glad över det du!

kl

Jag är glad för att min häst är underbar och för att våra vitvaror kom hem idag så nu börjar köket se ut som ett kök äntligen :)

knapp

Sådär skönt lycklig efter en fantastisk helg, festival, grillat, strand och massa trevligt folk. Och som grädden på moset blev jag efter hemkomst bjuden på middag. Svårslaget!

Jepp 22 år är jag ett par månader till :p

Idag är jag glad över att mitt halsont börjar släppa. Så snart ska jag nog kunna ge mig ut på en löptur igen :)

:)

KL

Jag är glad för att solen skiner, för att jag är så jävla bra, för att min lägenhet är nystädad, för att jag är ledig OCH för att jag ska åka till syrran och prova kläder och sen gå på bio.

Idag är en bra dag! :)

KL

Jag är glad för att jag precis har varit ute med min hund i det strålande vädret! :)
Sedan är jag också glad för, precis som fryckan, att mitt halsont börjar släppa! Jag vill springa!! :bump:

Så skönt :D

Jag är grymt glad för att jag var på en föreläsning om hundens hälsa och rehabilitering som en av mina gamla sjukgymnastlärare höll i. Hon jobbar också som djursjukgymnast och efter föreläsningen presenterade hon mig för veterinärstationen här i Torsby och sålde in mig där :p Tänk om det leder till att jag får jobba som djursjukgymnast?!

Åh, vad spännande! Djursjukgymnast låter som ett helt fantastiskt roligt yrke! :)

Jag tycker att jobba som vanlig sjukgymnast är superkul så då kan det ju bara vara ännu roligare att jobba med djur :D

Ja, jag förstår att det är väldigt roligt att jobba som sjukgymnast! :) Men det kan helt enkelt bara bli bättre om man dessutom lägger till djur! :D

Precis :D

Jag är också glad för att jag köpte en tröja från Haglöfs och en rosa funktionsjacka för 1000 tillsammans istället för 2100 som är normalpriset för dem tillsammans :D

kl

Jag är glad för att jag träffade en av mina bästa vänner idag!:love:

kl

Prinsessbröllooooop! Rojalisten i mig är barnsligt lycklig och jag känner mig som en Se & Hör-skvallertant som blir så glad för en sådan sak, haha.

Super :D

Jag är glad över att jag varit på bra humör ett tag nu, och att jag kan titta mig i spegeln utan att tänka hur många fel jag tidigare sett.

kl

Jag är glad för att jag har haft en supertrevlig dag med hela min stora familj :love:

Grattis till ditt A!! :)

kl

Jag är glad över att jag precis har varit ute och sprungit 6 kilometer, utan att få ett dugg ont i mitt annars så krånglande knä! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar