Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
din profil sa 22 - det är ju ingenting! härrägud, du har ju massa tid på dig att snubbla över fantastiska människor att bli kär i så ja, var glad över det du!
Sådär skönt lycklig efter en fantastisk helg, festival, grillat, strand och massa trevligt folk. Och som grädden på moset blev jag efter hemkomst bjuden på middag. Svårslaget!
Jag är glad för att solen skiner, för att jag är så jävla bra, för att min lägenhet är nystädad, för att jag är ledig OCH för att jag ska åka till syrran och prova kläder och sen gå på bio.
Jag är glad för att jag precis har varit ute med min hund i det strålande vädret!
Sedan är jag också glad för, precis som fryckan, att mitt halsont börjar släppa! Jag vill springa!!
Jag är grymt glad för att jag var på en föreläsning om hundens hälsa och rehabilitering som en av mina gamla sjukgymnastlärare höll i. Hon jobbar också som djursjukgymnast och efter föreläsningen presenterade hon mig för veterinärstationen här i Torsby och sålde in mig där Tänk om det leder till att jag får jobba som djursjukgymnast?!
Jag är också glad för att jag köpte en tröja från Haglöfs och en rosa funktionsjacka för 1000 tillsammans istället för 2100 som är normalpriset för dem tillsammans
Juridik & Ekonomi
Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började.
Jag är på jobbet och min...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.