Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Idag är jag glad för min frys :D

img_0758_51a86fffe087c31cad11bd05.jpg

Nice!

kl

Jag är galet glad och lättad över att ett projekt som jag jobbat med typ dygnet runt de senaste två veckorna är över och att jag är så nöjd med resultatet! Stress, press och alldeles för många övertidstimmar gav resultat och nu är det ööööver :banana:

Sen är jag sååå glad över att det snart är helg och att jag ska spendera varenda sekund tillsammans med min kille som jag knappt kunnat se den senaste tiden! Wiiiiiiiiiee! :love::love::love:

kl

Jag är glad för att jag är ledig och har firat detta med en cider, glass och jordgubbar i sällskap av min bästa vän! :)

Åh gott!:d

kl

Jag är glad för att jag inte flippade ur i stan idag pga mängden folk.

Kl

Jag är glad för att skruttbilen gick genom besiktning idag med helt jäkla blankt papper. Så nu ska pärlan säljas och jag hoppas det går lika lätt

Håller tummarna för din skrutt!

kl

Jag är glad för att änderna blev så glada över det nya, rena vattnet!:D

kl

Jag är glad för att jag blev "moster" (min sambos syster) inatt! En stor tjej blev det. :bump:

KL

Jag är så glad för att jag är med min kille. För att vi har det så fantastiskt jävla bra ihop, vi skrattar så mycket och pratar så mycket och pussas hela tiden. För att jag fick vakna bredvid honom och för att han log världens största leende när han vaknade och såg mig.

Och för att jag ligger i sängen, tittar ut och ser att det är världens finaste väder, medan min fina kille är pressar apelsinjuice till mig och gör i ordning frukost. Och för att vi efter frukosten ska ta en snabb dusch tillsammans och sedan åka in till stan och gå en sväng, titta på en Dali-utställning och sedan äta nåt gott på Mercado de San Miguel. För att vi ikväll ska äta på en fin restaurang med takterass och sedan möta upp ett par av hans vänner och dricka några drinkar.

Grymt grymt underbar helg.

Glad för att jag fått en massa sol, att jag slapp ösregnet, att jag köpt ett par shorts jag faktiskt kan ha tills jag gått ner i vikt, att jag köpt massor av nya pennor och ett ritblock jag kan ta med överallt och över att det är biffy clyro på Liseberg ikväll!

Bra dag! :)

kl

Jag är glad för att det gick så fantastiskt bra på promenaden med min bebisponny idag :love:

Tredje promenaden och dom första gånger två gångerna så har vi gått en runda i skogen men idag bestämde jag mig för att fortsätta in i samhället och träna lite på det och det slutade med att vi kunde gå igenom hela samhället och träffa på brevlådor, gräsklippare, bussar, motorcyklar och diverse andra saker och han var hur cool som helst!

kl

För att jag haft en himla fin kväll/natt med fina människor på PS3t/i headsetet med väldigt mycket skratt. Folk som tycker att TV-spel gör folk asociala fattar verkligen ingenting.

Kl*

Är fantastiskt lättad och glad över att jag klarade teoriprovet i går för B-kortet! :D
Nu håller jag tummarna för att uppkörningen på tisdag går som planerat!
Då kommer jag vara FRUKTANSVÄRT lycklig!

Hur jag sen ska berätta för mina päron att körkortet är fixat är en annan femma. Se är nämligen helt ovetande om mina körkortsplaner jag haft nu i vår. De är mest irriterade över att jag planerat resor i sommar istället för körkortsstudier ;)

Sen är jag också lite småglad för min eventuella sommarflirt :o

kl

Jag är glad för att jag hade en rolig kväll/natt/morgon och vaknade pigg och glad efter sådär fem timmars sömn. :D

Blir glad av att läsa om dig och din spanjor :laugh:

Annars är jag glad över att en av mina bästa kompisar kommer hit på onsdag :D

Äsch, det är du väl inte! Du är ju pytteung - ingen stress! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar