Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

KL
Jag är megaglad över att jag precis beställt flygbiljetter till New York :D Har aldrig vart dit så det ska bli väldigt spännande. Dock är det 10 månader dit..

Woah, avundsjuka! Förbered dig för en underbar resa till världens (enligt mig) bästa stad! :D

KL

Jag är glad för att solen skiner för andra dagen i rad (= jag kan äntligen börja använda mina sommarkläder) och för att jag ska fira detta med en fika tillsammans med en fin vän. :)

kl

Jag är glad för att vi har massa god mat hemma och för att vi ska äta grillat idag tsm med pv:s föräldrar, farmor och mormor. =)

Och för att jag snart ska åka heeem! Och för att jag skrivit kontrakt för timvik på ett jobb jag tror är jättekul!

//r

Kl

Jag är glad för att jag vaknade pigg och utvilad i morse, att jag struntade i att dricka igår så jag slapp baksmällan, att det är mors dag och att min son som varit hos sin pappa denna veckan ringde och grattade mig (det värmde ett längtande mammahjärta till tårar), att bonusarna oxå grattade mig, att jag spöade min gamla mellanstadielärare i quizkampen.
Men framförallt att jag och min älskade make firade vår första bröllopsdag idag :love: !!!!!
Den första av många.

kl

Jag är väl inte överdrivet glad för nått just nu. Men glad över att jag ska flyga hem på lördag.

kl
Jag är glad för att jag har kört tåg för första gången idag! :bump: Speciellt glad för att det var superkul och inte kändes för svårt, nog ska jag kunna jobba med det här i framtiden!

kl

Jag är glad för att jag orkade springa 5 km för fösta gången idag! :) Förra gången orkade jag bara 2 km, tror jag ska träna uteslutande när jag är förbannad i framtiden :p

Wow vad häftigt!:bump:

Tulpanen: Bra jobbat!:banana:

kl

Jag är glad för att jag fick tummen ur idag!

Ja det var det verkligen! Så himla roligt! Tyvärr lyckades jag köra på både en hare och en gås(!), men får väl vara glad att rådjuret hann undan. :p

Bra där att lossa tummen, helt otroligt vad hårt de sitter ibland... Bra jobbat!

kl

Jättejätteglad att jag fått tillbaka kontakten med en gammal vän som jag alltid såg som min allra närmaste, och för att vi ska ses för första gången på två år i nästa månad. Åh vad jag ser fram emot det och vad fint det känns nu!

Ja, det känns underbart!

kl

Glad för att P&L gick ut med sitt konkursbesked idag och inte imorgon, för jag hade planerat att köpa biljett ikväll. Damn.
(Sedan är jag inte ett dugg glad för att P&L har gått i konkurs, dels för att det är tradition, dels för att Borlänge behöver något som får staden att leva en gång om året, men särskilt som jag verkligen ville se Depeche Mode och Sugarplum Fairy, men ja.)

kl

Jag är glad över att det går så otroligt bra med min häst just nu. Idag var han underbar :love:

*kl*

Jag är glad för att min häst, som ibland kan vara lite stökig, skötte sig perfekt hos tandläkaren idag :)

kl

Jag är glad för att jag fick en ny tid denna vecka för mitt muntliga prov!

Jag är glad för att jag har en sån massa fina kollegor både här och i Sverige. Och så ska jag åka till just Sverige imorgon, träffa mamma o pappa och alla andra fina vänner och släktingar. Tjohoo!

kl

Jag är glad över att det gick så bra att rida 10 min på min 2-åring för första gången idag när min man ledde oss. Han var så himla cool och duktig :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet