Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att jag kom ut i solen i 40 minuter med min häst idag. Förvisso med hjärnan halvt bedövad av diverse preparat, men ändock. Man ska vara glad för det lilla, som optimisterna brukar säga.

Att jag fått A i betyg på de fyra senaste uppgifterna jag lämnat in i Grafisk Kommunikation (varav tre av bedömningarna ramlade in i mailen för en halvtimme sedan). Fick även "Du har öga för design!" i senaste bedömningen. SÅ GLAD!!!
:D

Ja det tror jag faktiskt! :) Framförallt eftersom jag får så mycket tid med min kille :love:

Heja er som fan! Ni gör det alla säger att dom ska göra men sen aldrig liksom lyckas med :D
Haha, ja precis. Men vår drivkraft är att ifall vi fortsätter i denna takten får vi ledigt sista veckan :D

Och jag förstår att det blir fint att få så mycket tid tillsammans med din kille! Jag gillar verkligen att läsa om dig och din kille, du verkar så sjukt kär så man blir alldeles glad!

Grymt bra drivkraft! Då kan ni sitta ute i solen och njuta medan alla andra panikskriver :)

Tack, det var himla snällt sagt och väldigt roligt att höra :) Jag har aldrig någonsin ens varit såhär kär tror jag så det får hemskt gärna hålla i sig ett tag :)

kl

Glad för att jag faktiskt kom upp klockan åtta idag! och för att mina småttingar (fyrbenta) fyller ett idag! :D

Bra gjort! Jag kan säga detsamma för egen del, gick upp kvart över sju och har pluggade effektivt i ca 1 h och 40 minuter, känns bra!

Och grattis till fyr-beningarna!

//r

kl

Jag är glad över att jag vaknade klockan åtta idag och var utvilad för en gångs skull.

Jag är även glad över det fina vädret, att jag fick duscha ifred utan att barnen kom inspringandes hela tiden och för att min son åt en stor frukost idag (han vägrar äta och är supersmal :( )

kl

Glad för att jag tog mig i kragen och sprang 6 km på under 40 min = rekord!!!!:D:banana:

Bra gjort! :)

kl

Jag är glad över att jag innan idag kände mig lycklig för dagen. Jättehärlig känsla.

KL
Just nu är jag löjligt glad för att jag precis ska springa ner och hämta upp två av mina bästa kompisar som kommer hit och hälsar på mig över helgen. Tjohoo!

kl

Jag är glad för att båda labbrapporterna som jag slitit med i veckan äntligen är inlämnade, nu kan jag släppa dem för tillfället för det går inte att göra mer just nu. Skönt! :)

Jag är så jävla glad för att jag och min pojkvän har blivit inbjudna till att bo, så länge vi vill, i min pojkväns bästa väns strandhus. Så jag ser fram emot en otrolig augustimånad där jag inte bara får vara med min fina kille, utan dessutom får tillbringa tiden i ett privat strandhus i Spanien med hans bästa vänner.

Gud så jävla fint.

Men hallåja! Det där låter ju hur jäkla gött som helst! :D Vart i Spanien är det? :)

Jamen ja! Han frågade häromdagen om jag känner för lite strandliv i sommar och så berättade han att vi blivit inbjudna. Så jävla fint alltså! Han har ju pool där han bor men det är ju underbart att få vara på en riktig strand liksom!

Jag är ju sämst på Spanien så jag var tvungen att fråga men tydligen ligger det i Valenciana, antingen var huset i Calpe eller i Moraira. Är det nåt som du har koll på/erfarenhet av? Ingen aning om hur det är där men det ser fint ut på bilderna och älskar vi det inte så kan vi ju köra hem till Madrid igen bara :)

Att jag precis pluggat/solat ute i parken i tre timmar, att jag räknat fel och inte har slutprov på måndag utan på tisdag och att jag nu ska käka chokladbollar :p

Kl

Jag är glad över att min matdag varit okej. Det kunde vara bättre men hellre okej katastrof.

Är även glad över min häst. Han lyser upp min tillvaro och det känns som tiden står stilla när jag är med honom. Han gör mig glad helt enkelt.

Jag är glad över att

- vädret är fint och jag har legat ute och solat i 1,5 h och förhoppningsvis fått lite färg!
- jag sitter och äter jättegod smoothie på äpple och filmjölk just nu :d
- vi ska grilla och titta på Eurovision tillsammans med pv:s systers familj och deras föräldrar ikväll

:)

//r

kl

Sjukt glad för att det verkar som om min häst tycker om mig igen. Lite, i alla fall. Hon är pigg och framåt att rida och går inte och tjurar mot min skänkel, springer inte iväg från mig i hagen, och vill stå och kela, klia och buffa och det har hon inte gjort på länge. Jag hade verkligen väntat mig det motsatta, eftersom hon verkade trivas så bra i det stallet vi flyttade ifrån, men vår relation har verkligen bara blivit bättre de senaste dagarna och det känns himla fint.

Kl
Glad för dagens valpträff som visade att min unghund är grymt bra (haha vadå partisk? :p)

Glad över min egen träning idag.

Glad över att det känns som att jag börjar få rätt bra ordning på mitt liv :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar