Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Glad över att jag fixat in en hel uppgift till skolan, och har 75% av en annan klart. Hade antagligen kunnat vara klar med den med, men att skissa filmaffisch och bokomslag va ALLDELES för roligt för att det skulle gå fort :p

Fick också A i betyg på den jag lämnade in tidigare idag (snabb lärare haha). Bra dag!
Och således fortsatt taggad på att plugga imorgon :D

Glad över att jag fixat in en hel uppgift till skolan, och har 75% av en annan klart. Hade antagligen kunnat vara klar med den med, men att skissa filmaffisch och bokomslag va ALLDELES för roligt för att det skulle gå fort :p

Fick också A i betyg på den jag lämnade in tidigare idag (snabb lärare haha). Bra dag!
Och således fortsatt taggad på att plugga imorgon :D

Supersupersuperbra! :)

kl

Jag är glad över att det snart är fredag. Inte många dagar kvar nu.
Och så är jag tacksam över min fina familj.
Och för att min häst är underbar!

kl

Jag är glad för att jag faktiskt tog mig upp i hyfsad tid idag och inte sov bort halva dygnet som jag brukar göra! :)

kl

Glad över att jag tog en 3 km promenad innan frukost. Bättre än inget!

Jag är glad för att jag hade en underbar dag på jobbet igår och för att jag idag är ledigare än ledigast. Tjoho! :bump:

Kl

Jag är så oändligt lycklig för att jag har min fina fina sambo. Efter tre år tillsammans tänker jag fortfarande, varje dag på hur kär jag är i honom. Jag har aldrig varit så säker på någonting som det faktum att jag vill vara med honom. Det är en sån underbar känsla. :love:

Glad över att jag inte har något planerat idag utom att plugga, så det gör inte så mycket att jag fortfarande ligger i sängen och lyssnar på regnet.

Även om jag hellre somnat vid midnatt igår när jag gick och la mig, snarare än fyra-halv fem imorse :meh:

Jag är glad för att ponnyerna skötte sig när de kördes idag, hovslagaren kom och alla tassarna såg fina ut, även hålväggen såg bra ut, ena ponnyn som var lite varm igår på framfötterna var kall idag och har inte reagerat på gräset Och för att stallägaren gör sig besvär med att flytta ponnyerna från gräset under dagen när jag inte är istallet. Så nu kan jag slappna av och bara ha roligt under helgen när jag är i London med syster. Ser verkligen fram emot londonresan!

Haha, jag kan kontra då med att jag är glad över att vädret inte är sådär jättetoppen, för jag behöver plugga vid datan =P. (sen senare idag när jag varit och skrivit ut massa plugg-papper, då kan ju vädret få bli fint!!)

//r

Jag är så jävla glad för att jag och min pojkvän har blivit inbjudna till att bo, så länge vi vill, i min pojkväns bästa väns strandhus. Så jag ser fram emot en otrolig augustimånad där jag inte bara får vara med min fina kille, utan dessutom får tillbringa tiden i ett privat strandhus i Spanien med hans bästa vänner.

Gud så jävla fint.

Hej! Avundsjuk! :p

Glad att jag efter ett par dagars turboplugg, där det dessutom varit riktigt roliga uppgifter, nu plötsligt bara har 3 uppgifter kvar. Och endast en av dem är försenad. Woop! (Så den ska jag få klar idag, + helst en till.)

Sedan slutprov fre & mån, en sista uppgift och sen.. ledig en hel vecka, WOHO :D

Ja, det ska bli fint som fan! :)

Men nu är jag avundsjuk på dig. Vill ju också va ledig en vecka!

Glad över att mitt examensarbete är skickat till examinatorn, så nu är det ingen ide att jag ändrar mer i dokumentet..

Och imorgon åker jag till London :)

kl

Jag är glad över att min syster fick ledigt den veckan vi ska åka till Kreta. Hon hade inte fixat det i förhand så det var lite nervöst men nu är det löst :)

Låter som att din augusti kommer bli fantastisk ju!

KL

Jag är glad för att det går så bra i skolan! Har redan skrivit en femtedel av projektrapporten med nästan 4 veckor kvar till deadline. Och vi började denna vecka! Heja oss :D

Ja det tror jag faktiskt! :) Framförallt eftersom jag får så mycket tid med min kille :love:

Heja er som fan! Ni gör det alla säger att dom ska göra men sen aldrig liksom lyckas med :D

Kl

Jag är så oändligt lycklig för att jag har min fina fina sambo. Efter tre år tillsammans tänker jag fortfarande, varje dag på hur kär jag är i honom. Jag har aldrig varit så säker på någonting som det faktum att jag vill vara med honom. Det är en sån underbar känsla. :love:

:love: :love:
:)
Jag är så jävla glad för att jag och min pojkvän har blivit inbjudna till att bo, så länge vi vill, i min pojkväns bästa väns strandhus. Så jag ser fram emot en otrolig augustimånad där jag inte bara får vara med min fina kille, utan dessutom får tillbringa tiden i ett privat strandhus i Spanien med hans bästa vänner.

Gud så jävla fint.

:love: :love:
:)

Jag är glad att det är fint väder idag, så att jag orkar gå till jobbet.

Jag är glad för att jag har varit på en väldigt intressant föreläsning idag. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar