Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Samma här!

kl

Glad för att jag tog mig ut på en 3 km runda och gjorde lite workout hemma.

kl

Jag är glad för att jag kommit ut på en promenad idag, för att min häst blir bättre och bättre för varje dag som går, för att det är underbart väder, för att renoveringen går framåt så vi kan sätta in köket nu och strax börja lägga golvet i tösens rum.
Jag är även glad över att jag lyckades att inte äta några sötsaker igår. Försöker bli av med mitt sockerberoende.
Livet är rätt så bra just nu :)

kl

På att jag säkerligen får ytterliggare ett års anställning där jag är nu, och där jag trivs superbra :banana::bump:

Det har varit lite ovisst under hela våren, prat om besparingar och budget som måste kollas osv.
Att inte kunnat få ett defenitivt besked har varit lite tråkigt, men nu så, äntligen!

+ Att jag har världens snällaste och goaste pojkvän :love:

kl

Sjukt glad och framför allt jävligt stolt över att jag precis vågade ringa en helt främmande människa. Jag har haft telefonfobi i 12 år och får alltid ångest med andnöd och ibland gråtattacker bara jag slår in ett nummer, men just idag gick det bra och det känns så fantastiskt, särskilt som det övriga måendet är piss just nu. Underbart!

Heja dig! :bump:

KL

Jag är glad för att dagens tenta gick bra och för att det känns så pass bra inför morgondagens tenta att jag kan ligga och kolla på film resten av eftermiddagen utan att känna mig särskilt stressad.

kl

Jag är glad för att min häst skötte sig bra idag och för att det gick bra på jobbet.

*KL*

Glad är väl en underdrift. Jag dansar runt på rosa, fluffiga moln för att jag har träffat världens finaste kille :love: Varje gång jag träffar honom blir jag bara mer och mer kär och gårdagen var en av de bästa i mitt liv på länge! :love:

*KL*

Idag är jag glad för att min häst var så jäkla fin och duktig igår på programridningen och att jag inte börjar jobba förens 16,30 :D

Colan? Som i Coca Cola då eller?

kl

Glad för att det har regnat hela dagen.

Är det du som tagit hit regnet :meh:
Varför glad åt det?

kl

Jag är glad över hur bra denna dagen flytit på och att jag faktiskt fått saker gjorda.

KL

Jag är glad för att jag har haft en underbart grym helg i Berlin med två av mina absoluta favoritmänniskor i hela världen

Jag är glad för att jag har världens i särklass bästa syster och för att jag har världens bästa vän, Mammas, i mitt liv

Jag är så glad för att jag har haft turen att träffa världens finaste och bästa killen. Och för att han blev kär i mig. För att vi är så bra tillsammans.

kl

Att jag fick bra nyheter av läkaren och att vi gjorde planer för framtiden med behandling och mediciner eftersom jag och sambon vill skaffa barn.

Det förstår jag verkligen att du är glad över :)

Inget alls, bara en undran :)

Alla gillar vi olika saker och jag vara bara nyfiken på varför du är glad över regn.

Jag blir ofta glad över regn :) Särskilt om jag har lite ångest, då känns det som att det behövs lite regn för att rensa luften så man kan andas lättare. Och så luktar det så gott efteråt :love:

Jag gillar också regn ibland, dom dagar jag kan stanna inne :p
Då är det mysigt att sätta en filt över sig i soffan och kolla på film.
Men jag undviker det gärna om jag ska vara ute. Förutom duggregn, det kan vara rätt mysigt på en hundpromenad i skogen.

kl

Glad för att jag just flyttat min häst till ett nytt ställe med supergulliga människor, där hon ska få gå i tre veckor innan betessläpp. Det känns faktiskt som om en stor energitjuv just försvann i och med flytten från skitsnacket/bråket i förra stallet och det är underbart. Nu kanske jag kan få orka börja leva lite igen.
love.gif

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 555
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar