Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att jag förhoppningsvis tar mig iväg till London ändå, såvida jag nu inte bangar för min fullständigt rationella terroristrädsla. Känner mig nästan lite snygg och är taggad på kvällens konsert, så hey ho let's go!

Men det betyder ju att du gör ett bra jobb!

KL
Nu ska jag ta och se på första sändningen från Göteborg!

KL

För att jag har världens i särklass bästa pojkvän! Han är så jävla bra bara, kan inte fatta vilken tur jag hade som träffade honom. Och snart är han här!!

Ja, det är det faktiskt. Är otroligt lycklig att jag träffade honom.

Vad fint med din häst! :love: Vad är det för ras?

kl

Jag är glad för att det är fredag och vädret är underbart! Sen är jag oerhört glad och tacksam över min fina familj :love:

kl

För att gårdagens sommarväder i Camden och London var så jävla fint och behövligt, konserten var bra och ja, saker var bara fina. Ska leva på detta nu när jag är hemma i gråa pisskalla Sverige och har en konsertlös period framför mig.

KL

För att jag ska se One Republic ikväll och åka iväg på världens mysigaste weekend-resa i morgon! Hög på livet ja ja ja! :bump:

Åh jag älskar fjordingar! Gud så mysigt! Har du ingen bild?

JA VILKET FINT SOMMARVÄDER VI HADE!!!!
(ahghaAJ AJ AAAAAAAJ)

Men jag är glad för konserten var faaaantastisk!

kl

Jag är glad över att det äntligen är helg!
Å att det bara är 3 dagar kvar tills jag ska hämta min häst om allt går enligt planerna :)

Åh! :love: Då får du visa bild!

kl

Glad för att jag sprang 6 kilometers rundan idag!

Klart jag gör, men han fäller väl nu och lär se ut därefter :D

IMG_20130426_200605_zpsf7403aad.jpg

That is all.

Åt mozzarellapizza igår. Det var som en orgasm.

kl

Glad för att mitt ragg, eller vad han nu är, bara blir finare och finare. Vi brukar ses varje helg och laga middag samt spela eller gå ut när han pendlar hem från plugg, och nu sa jag att jag verkligen inte orkade pga. slut efter Londondygnet och vill bara ligga i sängen, trycka pizza, och se på film och vara fett asocial, ful och sunkig. Så då tyckte han att jag kan väl lika gärna vara asocial, ful och sunkig i hans soffa medan han gör wok till mig. Och varför inte liksom? Eheh.

kl

Jag är glad över att vi nästan hann lägga färdigt golvet i köket idag. Det betyder att vi bygger upp köket nästa vecka och borde kunna flytta in i huset inom 2 veckor.

Jag är även glad över att det bara är en dag kvar innan det är dags att hämta nya hästen. Börjar bli nervös som fan bara.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 555
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 473
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar