Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att jag har sjukt fina vänner.
Och på den mindre seriösa sidan; För att jag efter ett år kommit på att man kan ha multipla PS3-konton, vilket gjort att jag nu skaffade en ny användare och vilket gjort att jag nu kan spela upp min stats from scratch. Har således en KD på 12 på MW3 och jag får så mycket bekräftelse av alla män att jag bara hnnnnngggg. Hatar i normala fall tjejer som framhäver att de är just tjejer för att få uppmärksamhet men vad fan.

Hahaha I love it!

Glad över att jag ska grilla korv idag. Okej, hemma och får inte vara i solen, men ändå!

Åh jag älskar fjordingar! Gud så mysigt! Har du ingen bild?

Här kommer bilder. Bättre sent än aldrig.;)
Y2bTFII3Um

Y2bYAzo3Us

Senast ändrad:

men åhhh vad gullig!

KL

Idag är jag glad för att det är helg.
Att jag ska göra ett projektarbete i skolan med två sjukt bra klasskamrater.
Att det var en fantastiskt fin 1a maj.
Att min pojkvän är underbar och att jag märker det mer och mer för varje dag som går.
Att jag ska hem till mormor och morfar ikväll och umgås, dricka öl och spela boule. Har sett fram emot det hela veckan!

kl
Mitt examensarbete är nu äntligen näst intill färdig, det ska korrekturläsas och fixas till det sista och sedan kan jag skicka in det. Ska maila det till fyra st som ville hjälpa mig att läsa igenom det (helt okända människor) och ge lite tips och råd.

Jag ska läsa igenom det också, ponnyerna måste betas in på gräset så jag kan slå två flugor i en smäll. Hoppas nu att det blir godkänt!

Senast ändrad:

kl
Sommarvärme! Och skogen.

Och att hundarna med nöd och näppe undvek ett huggormsbett.

Vilken sötnos!!:love:

kl

Glad för att jag tog mig tid med sambons mamma.
Glad för att jag är anmäld till provet.
Glad för att sambon och jag joggade 6 km på rekordtid!

Nämen nutte :love: Guuuud så söt! Jag älskar fjordingar! Vad avundsjuk jag blir!

kl

Jag är glad för att det varit underbar, härlig värme ute idag. Värme är fan det bästa jag vet.

Och för att imorgon är det stooooooora årliga loppisen, ska bli skoj!

//r

För dagens träning. Och för hundens sätt att tackla dagens spår.

KL

Jag har precis suttit på en flygbuss och gråtit hela vägen från Arlanda till Sthlm C. Är trots detta så otroligt glad över att jag är så kär och så lycklig. Och att vi snart får vara tillsammans igen.

Idag är jag glad för att jag ska äta pizza, för att jag imorgon kommer att "komma igång", glad för att jag ska till USA i slutet av månaden och bo hos min syster ett tag, glad över att mina älskade föräldrar stöttar mig och säger åt mig att åka iväg trots att det är svårt just nu och att de hjälper mig och alltid finns för mig.

glad över att saker och ting förmodligen kommer att lösa sig... :)

kl
Över att jag imorgon åker hem till underbara Norrbotten på semester 6 dagar :D

Kl

Efter att ha läst lite relationstrådar här på sistone så kan jag säga att jag är jävligt glad att jag inte är kär i nån knäppskalle, eller fast i nån osund relation.

kl

Glad för att det är sommarväder, att jag inte jobbar och kan sitta på balkongen, lapa sol och göra absolut ingenting.

Samma här...

kl
Glad över att jag sökt flera jobb och att det känns som att jag har bra chans att få dem. Bara att hoppas på att arbetsgivarna håller med.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 555
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar