Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kul!:D:D

kl

Jag är glad för att mitt hår fick torka i solen på bara 2-3 timmar!:D

kl

Att hästen hade sina ljusa stunder på dagens träning, trots att hon ägnade den största delen av tiden åt att bråka med ryttaren.
smirk.gif
Dock väldigt glad att hon tog samtliga galoppfattningar ur skritt! Och att jag har en slö kväll med lasagne och MW3 framför mig.

Härligt!

Glad att jag ska dricka vin och rita och spela ikväll, samt att Ulf i ICA-reklamen faktiskt vet hur man grillar korv!

kl

Glad för att jag har varit hos min "tyska storasyrra" idag och assisterat vid ridterapin!:love:

KL

Jag är glad för att jag har träningsvärk i både armar, mage, ben, axlar och rumpa. Sjuuukt skön känsla efter att inte ha kunnat träna på 2 veckor p.g.a sjukdom! :bump:

Visst är det härligt!:D

kl

Glad för att jag ridit en galen liten ponny idag!:love:

Jag är glad över att det känns helt rätt att skaffa häst igen, och sedan är det ju inte dumt att jag fick världens sötaste kille med.

Glad över att det gick bra i stallet idag, att vi lämnat lägenheten och lämnar in nycklarna imorgon samt för att det varit superfint väder idag.

Sedan är det Greys ikväll så denna dagen har varit perfekt hittills!

KL

Att min underbara kille här och att han är bara är underbarare och underbarare för varje gång jag träffar honom. För att han är så fin och bra och snäll och fantastisk och förstående.

Jag är patetiskt glad över att jag igår fick en riktig bamsekram av en helt okänd och väldigt full, men kramglad, kille på stan :rofl:

KL

Jag är fantastiskt glad över att äntligen ha kommit ut ur garderoben och att mina föräldrar tog det hela helt fantastiskt bra. Jag har aldrig känt mig friare och lättare än såhär. :D

Visst är det härligt!:D
Ja det är det sannerligen! Utom när jag ska försöka resa mig, gå, klia mig på ryggen, böja mig ner, hosta eller skratta det vill säga... :p Men näe, det är nog mest härligt då också faktiskt!

KL

Jag är fantastiskt glad över att äntligen ha kommit ut ur garderoben och att mina föräldrar tog det hela helt fantastiskt bra. Jag har aldrig känt mig friare och lättare än såhär. :D

Låter helt fantastiskt! Heja dig (och dina föräldrar)!

KL

Nu är jag glad för att jag fått mitt sommarschema och blev beviljad två veckors semester som önskat. Och så har jag en bra bok hemma. Och en massa bra musik. Ska nog gå och lägga mig nu, innan mitt goda humör förstörs på något vis ;)

KL

Fy fan vilken härlig känsla för dig!

Kl.
Jag är glad för att jag precis landat på hemmajord efter en vecka hos päronen i Sverige :). Min dator har varit på lagning när jag var borta och känns som ny nu och till råga på allt så har jag ätit thaimat och dricker just nu mousserande vin. Klagar INTE! Grädden på moset var att jag inte behövde betala efteranmälningsavgift när jag anmälde mig och hästen till tävling!

+ Mineur & Stalone.

Tack så mycket! Jag är helt fantastiskt glad och kan ännu inte förstå hur otroligt idealiskt bra det hela gick. :D

Niiice!

Jag är glad över att Beauty & the Geek Australia är vääärldens finaste program :o

kl

Jag är glad över att min häst verkligen är så underbar som jag hoppats på!
På dom 5 dagar jag haft honom har han gjort jättestora framsteg. Är så roligt att jobba med honom :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 555
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 473
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar