Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl
Glad för att jag tog mig i kragen och åkte till kontorskvinnorna som stämplade och skrev under mina papper.

kl

Jag är glad över att mitt möte gick bra innan idag och att hästen skötte sig rätt så bra i stallet. Det är inget populärt ställe direkt.
Och sedan lyssnade han jättebra när han fick springa lös i paddocken och springa av sig lite. Jag fick lite motion jag med :D

kl

För att jag upptäckte att hela serien om Pip-Larssons finns på youtube :love: perfekt sysselsättning när man är hemma!

KL

För att dagen gått supersnabbt idag eftersom jag haft asmycket att göra

För att jobbdagen äntligen är över och jag kan slappna av lite

För att jag ska gå och träna om en timme :banana:

kl

Jag är glad för att jag känner mig riktigt pepp på morgondagens träningspass :)

kl

Jag är glad över att jag bestämde mig för att åka till stallet en andra gång idag efter att dagen fram tills dess varit skit. Men D kan verkligen lysa upp min tillvaro. Han är så fin min häst!

KL

för att jag har världens i särklass finaste pojkvän. han gör mig lycklig varje dag. snart ses vi igen :love:

// töntigaste och mest ointressanta inlägget för dagen//

Är glad att jag skall träffa en av mina närmsta vänner över en fika idag, hon pluggar ca 8 mil från mig och vi ses väldigt sällan numera

Är glad att jag har bokat biljetter till Göteborg, att jag ska få se Biffy Clyro när jag är där (även om det då inte blir Dans Dakar) och att det bara är 1.5v till närmsta tatueringstid :D

Det är väl inte alls töntigt? Jag är hemskt glad av samma anledning jag med! Dock en hel vecka kvar tills vi får ses vilket är lääänge i vårt fall. (fast du är väl fel person att säga det till - jag ska inte klaga över två veckor. Förlååååt! :p)

Härligt att ni snart ses igen! Ska han komma hit?

kl

Glad för att min förbränning tydligen bestämt sig för att samarbeta igen; Efter tre dagars bantning med ett för mig högt kaloriintag har jag redan fått skarpare nyckelben och axlar. Fattar ingenting, men det behöver jag inte göra så länge det är i positiv mening, haha.

Även glad för att jag förhoppningsvis fått plats i ett jättefint modernt stall till hösten. No more väntan på bussen i två timmar i -10 i stallet, frusna vattenhinkar och kurande vid det pyttelilla elementet i en ändå iskall sadelkammare. Fingers crossed.

Härligt! Hoppas det går bra med stallet! :)

Glad att jag fått in sista uppgiften i sista kursen och nu bara inväntar mina betyg.

Tatueringstid hos Ellen 1a OCH 3e juni!!! :love:

OCH 24e juni (hos Pavel)! AAAAHHH! :bump:
(plånboken är inte lika glad, men sssch)

Jo, men det är ju typ det enda jag tjatar om här. Men det är mest för att han gör mig så rubbat lycklig, helt otroligt verkligen :)
Härligt att det är samma för dig! Och äsch, klart du får klaga! Vi tycker inte synd om oss själva, så det är lugnt. Vi skypar ihjäl oss men än så länge så funkar det, även om det blir tuffare och tuffare hela tiden.

Nä, jag drar till Madrid den här gången :) Sommarväder och finaste killen i världen, kan inte bli fel!

kl

Jag är glad över den jättefina kommentaren jag fick på jobbet idag :)

kl
här kommer ytterliggare en "har världens finaste och snällaste pojkvän" :love:

Samt ska träffa familjen i helgen, inte sett dem sedan julas. :)

kl

Jag har ingen fin och snäll pojkvän (jag har inte ens en ful och elak pojkvän), men jag är däremot glad för att jag har världens finaste och snällaste friendzone-killkompis som står ut med mig i vått och torrt och som jag alltid har fantastiskt roligt ihop med. Den här kvällen hade varit miserabel utan honom och jag är verkligen tacksam för allt han är och gör och gjort. (Sedan stör jag mig på att jag inte bara kan vara attraherad av honom och således bli kär och få en fin och snäll pojkvän, men jaja.)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar