Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Mitt examensarbete är nu äntligen godkänt, är jätte glad över att jag nu har alla mina hp godkända från utbildningen :banana:

knapp

Är bara så nöjd. Kom just hem från sommarjobbet efter en underbar vecka med hästar, tyska kids och världens roligaste människor. Sjukt jobbigt - täckt med blåmärken, broms- och myggbett och varenda muskel ömmar - men ack så underbart :love:

kl

Jag är glad för att jag gick på semester idag :D Och tror att det dessutom kommer bli bästa semestern nånsin. Kickstartar den med Robbie Williams-konserten imorgon, sen blir det att åka upp till Stockholm till pojkvännen nån gång nästa vecka innan vi åker till Cypern veckan efter det :banana:

Jag är glad för att sambon verkar vara på bättringsvägen. Det är plågsamt att vara förkyld på sommaren.

Wow, flera dagar sen nån var glad!

Jag är i alla fall glad för att livet är så himla himla himla fint just nu. Hänger med världens finaste pojkvän och blivande sambo och är allmänt lyckligast i världen. På dagarna när han jobbar så slappar jag inne eller vid poolen. Det är obeskrivligt skönt att inte ha en massa måsten utan för en gångs skull hinna ta det lugnt och läsa böcker.

Lägg till världens godaste mat på det.

:)

KL

Jag är glad för att jag har världens skönaste semester, där jag varvat småtripper, hundträning och sociala saker med att göra ABSOLUT ingenting (och varit NÖJD med att ha gjort ingenting :D ).

Är även glad för störtregnet som kom inatt, det var välbehövligt (även om jag tycker att den galna åskan och blixtrandet kunde hållt sig borta ;) ), vi har haft runt en månad med endast kalassoligt väder och mellan 25-30 grader.

kl

För att Assassin's Creed 4's gameplay ser helt jävla underbart fantastiskt ut och herregud kan det bli november. Sitter här och fånler och skrattar och myser och klappar som en efterbliven säl.

Även om jag skulle typ gifta mig med en multimiljonär och åka på bröllopsresa i tre månader, så skulle AC4 vara det jag såg mest fram emot i livet.

*kl*

Jag är glad för att en kille jag knappt känner hade kallat mig "den vackraste i hela staden" när han pratat med mina vänner. Bekräftelsejunkien i mig mår väldigt bra ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår