Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Jag är glad för att jag får umgås med så intressanta människor från hela världen!!

kl

Jag är glad för att vi äntligen börjar få lite ordning här hemma under renoveringen. Nu är det inte mycket kvar i vardagsrummet och då är vi nästan klara på övervåningen. Skönt med lite jullov från renoveringen sen.

KL

För att jag äntligen ska få gå och lägga mig och börja läsa i min nya bok! :)

kl

Jag är glad över att jag äntligen har fått min tvättmaskin och torktumlare inkopplat här hemma!
Flyttade in den 10 juni och har inte kunnat tvätta sen dess så svärmor har tvättat åt oss. Vem är gladast av oss tro?

KL

Jag är glad för att vi kommer få träffa vår dotter för första gången idag i ett varmt Colombia!

kl

För att det funkar fint i det nya stallet för både hästen och mig. Behöver detta efter alla jäkla psykopater och idioter.

KL

Idag är jag ooootroligt glad efter att fått träffa min fina sambo (trots glasrutan mellan oss) i 2 timmar.. Över en månad sedan sist! :love::love:

kl

Glad för att allt igår went better than expected, även om det fortfarande inte var helt bra, samt för att jag ska träffa en fin man om ett par timmar.

kl

Är glad över att livet känns helt okej för tillfället och för att jag har fått lite framtidsplaner. Även om det ligger en bit framåt.

pga.

för att jag ska träffa en fin man om ett par timmar.

Kramades hejdå för 45 min sedan. Sitter fortfarande och flinar som ett litet jävla mongo och har kommit på att jag ska hitta på en fin ursäkt för att behöva åka ner till Sthlm nästa helg igen och råka ha en massa dötid över.

Åh.

Kl

Jag är glad över att det gick så bra på löshoppningen innan idag. Hästen klarade att hoppa 90 cm. Första gången vi testade. Så han klarar gränsen för godkänt på 3-års och det är superroligt för då vågar jag ha med honom nästa år.

kl

För att saker börjar rulla på.
Möte med partiets lokala ordförande i veckan för att diskutera ev. styrelsejobb, Stockholm för träff med nämnda fina mansperson i helgen, och begynnande konsertplaner inför det kommande året.

Jag hoppas verkligen, VERKLIGEN att allt kan få fortsätta rulla på i nedförsbacke nu, utan hinder och utjämningar. För jag har bannemig förtjänat det.

KL

Jag är så otroligt glad för att jag har världens i särklass finaste pojkvän. För att jag har haft sån otrolig tur som träffat honom.

Jag är SÅ glad och lättad att vi hittat en suveränt trevlig tjej som vill hyra vår lägenhet.

Jag är så otroligt glad och lycklig över våra fina planer för nästa år.

Jag är glad över nämnda konserter nästa år. Och att jag inte har något mer planerat idag än att laga och äta paj. Lagom.

Åh. Hatar dig litegrann.

mvh har texas pecan-glass hemma och en nedladdad säsong av bachelor på datorn. VILL HEM.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar