Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Jag har världens oflyt för tillfället och har/har haft ett par jobbiga månader. Men jag är så himla tacksam över att jag har så fina människor runt omkring mig.

Låter inget vidare, hoppas det blir bättre snart.

Är glad över att jag äntligen gjort syntestet för körkortet.
Nu är det på g :)

Nej så jobbigt :( Jag har varit i en liknande sits men känner äntligen att det börjar vända igen. Hoppas det gör det för dig med!

kl

Jag är glad över att det gick bra hos tandläkaren idag!
Inga hål och bara lite som behövde putsas. Så nu är tänderna som nya igen, och jag slipper gå dit på ett halvår.

Är också glad över att jag har världens finaste man ♥

KL

Jag är inte glad, jag är överlycklig :D för att jag igår fick beskedet att jag ääääntligen ska få träffa min sambo "på riktigt" efter tre långa månader. :love: :love:

kl

För att Person of Interest tog sig tid att på eget initiativ skriva en stund med mig innan han gick och la sig efter aplång/utmattande arbetsdag, och för att det faktumet och de omständigheterna gjorde mig lite lite, åtminstone ett uns säkrare på att han kanske är intresserad ändå. Och det känns väldigt himla förbannat fint.

Mvh fånleende och patetisk tjej.

Kl

Jag är glad över att det gick superbra att tömköra hästen för första gången idag :)

Vilken härlig känsla! :)

KL

Jag är lite småfånigt glad över att jag fick en jäkla massa beröm (av utomstående) på jobbet i dag. Det hela var egentligen ganska larvigt, men jag kan inte låta bli att ta åt mig lite i alla fall. Stressade som en tok i dag och då är det ju alltid kul att få lite uppskattning. :)

kl

För att jag ska ha det så inåthelvetes jävla fint i Stockholm imorgon. Sjuuukt taggad och glad.

Vad kul! Det är ju ofta så tycker jag, det är de små sakerna som man minns och tar åt sig av, det kan va hur larvigt det vill...

-----------

Idag är jag glad för min fina pojkvän och för att vi hade mysig frukostdejt imorse <3. Och att vi snart (eller ja, om typ 2 h) ska ha mysig middagsdejt.

//r

Inne i allt jag bara gnäller om och mår piss över är jag fortfarande så JÄVLA glad och rörd och ÅH efter Volbeatkonserten igår. Alltså. Finaste.
Och, ja, Anders Anders Anders är ju bara så jävla bäst.

Englandsturné utan all den (ahem, jäääääääävla) rekvisita nästa år? Please?

kl

Jag är glad över att det gick så bra för hästen att hoppa studs för första gången idag. Han fattade och fick in en bra teknik till slut :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar