Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kl

Jag är glad över att min man hängde med till stallet idag och filmade mig när jag red, så jag kunde se mina fel. För att precis ha haft ett fem års uppehåll från ridningen så var det bara tyglarna som behöver längas lite, annars såg det helt okej ut och det är jag också glad över :)
Speciellt som min häst förvandlades till en åsna idag :D

kl

För att jag faktiskt inser att jag mot all förmodan, vett och sans med ens är lite, lite mer chill med min kropp. Jag tycker fortsatt att jag är tjock och ska gå ner i vikt, men jag kanske inte behöver panikhetssvälta med det lika mycket som jag tänkt, trots allt. Känns väldigt väldigt ovanligt men fint. Manlig bekräftelse är verkligen det bästa för självförtroendet. <3

KL
Jag är megaglad för det verkar som att jag hittat lägenhet i stan jag ska flytta till :D

kl

För att jag precis på fullaste allvar blev erbjuden av en utbildad hovslagare att få min häst skodd gratis på grund av min politiska aktivitet! Haha. Jag har redan världens bästa hovslagare och därtill en häst som de flesta inte vill röra bakfötterna på, men bara själva grejen och uppskattningen made my day.

kl

Jag är glad över att jag har världens finaste ponny :love:
Så glad över att jag hittade honom.

Är även glad över att det ordnade sig med försäkringskassan och deras jäkla datasystem som vägrade låta mig ta ur föräldrarledighet för systemet sa att dagarna var slut :banghead: Har dock 133 dagar kvar och idag fixade dom så jag får vara föräldrarledig och får mina pengar :)

kl

Jag är glad över att jag haft en jättebra praktikperiod! (sista dagen idag) och att jag bara har litegrann på skrivuppgiften om praktiken kvar (inlämning senast sön, men jag kommer lämna in den senast lör) och sen har jag jullov och åker hem!!

//r

kl

Jag är glad för att jag precis såg att jag kommer få en feet lön på måndag!

KL

Jag är glad för att jag och min sambo har förlovat oss :love:

Kl

Jag är glad över att vi är klara med alla julklappar och kan ta det lugnt nu fram till julafton :)

GRATTIS!

Fan vad fint, fina fina Sniffe! Detta är det bästa jag läst på länge! Hurra! :love: :bump: :love:

:love: Tack!!

Och tack allihopa! :) Mina föräldrar vet ingenting ännu men jag var ju tvungen att få berätta för Buke ;)

Grattis :D

kl
Jag är glad för att jag överlevde 19 timmar på tåg och sen en bussresa på det. Nu är jag och vovven hemma hos pappa och stor-vovven och bara slappar :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar