Populär var jag i högstadiet. Mina glansdagar är förbiSå populär du måste vara
Nä, men jag fattar vad du menar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Populär var jag i högstadiet. Mina glansdagar är förbiSå populär du måste vara
Nä, men jag fattar vad du menar.
Har misstänkt det. Inte ens någon som vill vänstra med dig, alltså?Populär var jag i högstadiet. Mina glansdagar är förbi![]()
Nä, inte ens någon som vill läsa mina SMS.Har misstänkt det. Inte ens någon som vill vänstra med dig, alltså?![]()
Lägg ut dem på Buke? Helst de mest juicy delarna.Nä, inte ens någon som vill läsa mina SMS.![]()
Det handlar inte om ett kontrollbehov. Det handlar om att jag tycker det är fruktansvärt fult att stå och ljuga någon rakt upp i ansiktet, oavsett om det handlar om vem jag smsar med eller om vart jag är eller hur mycket godis jag ätit.
Bilder också? Javisst, jag har inget att dölja, brukar det hetaLägg ut dem på Buke? Helst de mest juicy delarna.![]()
Kom på en annan bukeklassiker från otrohetstrådarna: bukefalisten som åkte hem till sambons älskarinna, stod nedanför hennes fönster och sms-ade BACK OFF BITCH.Det finns för övrigt en bukeklassiker på det temat - en ts som hade ågren över att det hon fått varma känslor för någon på jobbet trots att hon redan hade ett stabilt förhållande. Hon hade inte agerat på känslan men var kluven till hur hon skulle göra.
Då fick hon rådet av en bukefalist: "åk hem, packa dina väskor och gå".
@Petruska
Jag förstår inte heller varför hon ens kontaktade älskarinnan? Om hon inte ville att snubben skulle träffa henne så är det väl enklare att be sambon låta bli?Kom på en annan bukeklassiker från otrohetstrådarna: bukefalisten som åkte hem till sambons älskarinna, stod nedanför hennes fönster och sms-ade BACK OFF BITCH.
(Har alltid undrat varför hon åkte dit när hon ändå bara skulle sms-a)
Ja, man tycker ju att hon åtminstone kunde ha spraymålat budskapet på älskarinnans sovrumsfönster. När hon nu ändå gjorde sig besväret att åka dit.Kom på en annan bukeklassiker från otrohetstrådarna: bukefalisten som åkte hem till sambons älskarinna, stod nedanför hennes fönster och sms-ade BACK OFF BITCH.
Kom på en annan bukeklassiker från otrohetstrådarna: bukefalisten som åkte hem till sambons älskarinna, stod nedanför hennes fönster och sms-ade BACK OFF BITCH.
Så du menar att bara för att jag inte berättar att jag pt en chokladbit efter lunch, så behöver jag inte berätta att jag har pippat på firmafesten?Lever vi inte med massa smålögner?
Det finns ju de som läser varandras post och mail, men de flesta av oss har massa små hemligheter av olika vikt. Allt från hur mycket godis vi äter till hur många vi haft sex med.
För mig är det bristen på komunikation som är det värstaMin invändning mot det där handlar mest om att man när det gäller otrohet påstår att det är lögnen det handlar om. Jag kan inte se annat än att det av inläggen är väldigt tydligt att det inte alls är lögnen som står i centrum för fördömandena, trots att den som skriver vill ha det till det, utan att det är något med just sex som gör det hela så laddat och dramatiskt.
Det är iofs begripligt. Att det är något särskilt med sex verkar vara en vanlig uppfattning, och rentav lite av själva poängen. Men det är konstigt för mig att man ändå påstår att det är lögn som är problemet här. Och det är ju få som lägger ut texten lika känslointensivt om andra lögner.
Det är definitivt min inställning i sådana här frågor, ja. Jag blev en gång kontaktad av ordinarie partnern som ville kolla av med mig om vår gemensamme sängkamrat* ljög för henne. Det får du ta med honom, sa jag.Jag förstår inte heller varför hon ens kontaktade älskarinnan? Om hon inte ville att snubben skulle träffa henne så är det väl enklare att be sambon låta bli?
Jag minns för att jag rodnade ända ner i tårna, när jag föreställde mig situationen. Så kopiöst oändligt pinsamt!¨
Jamen det är ju skitkul!
Jag har nog inte följt alla dessa otrohetstrådar tillräckligt för att komma ihåg såna här guldkorn
Been there, har T-shirten. Eller att de behövde köpa loss varandra ur företaget osv.Det är definitivt min inställning i sådana här frågor, ja. Jag blev en gång kontaktad av ordinarie partnern som ville kolla av med mig om vår gemensamme sängkamrat* ljög för henne. Det får du ta med honom, sa jag.
(* = för övrigt samma person som fick mig att tro på att de egentligen var skilda och bodde ihop bara för att huset var osäljbart)
På bilverkstan.Var hittar man en älskare/älskarinna i dagens Sverige? Jobbsammanhang är uteslutet för mig, är inte ute på krogen längre, avskyr att dansa.
Hur gör ni? Här verkar ju finnas lite erfarenheter att hämta från![]()
Där var jag idag och fick en lampa bytt. En snygg man var det men nä, det var liksom inte läge...På bilverkstan.![]()
Nänä, det var du som skulle publicera dina smaskiga sms, inte jag!Du får gärna berätta mer![]()
Hade jag bara haft några så. Ni dekadenta människor verkar utgå från att alla är som erNänä, det var du som skulle publicera dina smaskiga sms, inte jag!![]()