Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur skulle du lägga upp motioneringen på ett bra sätt? Vi rider mest ute i skogen. Men gärna tips på bra motion!
Off-road brukar vi gå i bland...
Intervallträning....inte riktigt...hur gör man det på bra sätt??
Klättrar gör vi när vi hittar backar
Långpromenad tog vi i kväll![]()
oo va jag håller med
![]()
dessutom tycker jag det ser ut som hästen har veka kotor i alla fall på detta kort kanske har fel (A)
vet i alla fall att det är ganska vanligt på fjording modell "classic"![]()
Därför är det extra viktigt att han inte blir för tung, o för veka kotor är det skritt på raka sträckor som gäller. (När min kom upp i åldern fick han skritta 40-45 min innan vi börja trava, linement o raka sträckor gjorde susen)
annars tycker jag inte det ser alltför illa ut, har sett värre bukighet och när han satt lite muskler blir han nog finannarstycker jag han håller upp sig fint i rygg, ingen svank. Lite muskler bara
![]()
Intervall är ju tex galoppera 2 min, skritt 1 min. Och sen upprepar man det. I början kanske 2 intervaller räcker och sen kan man öka antalet upprepningar och/eller göra varje intervall längre.
Jo intervaller vet ja vad det var men tänkte vad som var bra att börja med...
Okej galoppera 2 min skritta 1 minSka testas. Nästan allt testas för en slimmare pålle
![]()