Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj. Jag vet inte om jag kan tänka mig att några namn alls är vackra. Fina namn, ja, namn jag tycker om, ja. Men vackra namn..? Tyvärr är det betydligt lättare för mig att komma på fula namn, mitt eget är tyvärr ett praktexempel på fult namn
Liv tycker jag är fantastiskt, och Wilhelmina! Och Judith
Har nog inte killnamn som jag tänker på som vackert... skulle vara Noah i så fall
Yep, det är mitt riktiga namn som jag använder där Började ogilla det i skolan när jag var liten. Minns fortfarande hur vi skulle skriva upp våra namn och sedan skriva någon personlig egenskap som började på varje bokstav... Inte helt lätt med mitt namn direkt och "alla" andra klasskamrater skrattade åt hur uselt det gick för mig, hur dåligt mitt namn var osv.Vad heter du på riktigt då? Följer dig på instagram och om det är ditt riktiga namn tycker jag att det är riktigt fint
Lite Skam inspirerat, men jag tycker Noora är ett väldigt fint namnVilket är det vackraste namnet (på en människa), enligt dig?
Bastian heter vår sonAnastasia, Natalia och Ekaterina tycker jag mycket om. Liv också. Och Iveta.
Vad det gäller mansnamn gillar jag Bastian, Bram och Alexander. Och Bernhard.