Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tÀnkte just nÀr jag lÀste ditt första svar, vaa du Àger ju en av bukes snyggaste hundar.
Äh men han ser lite för snÀll ut?Jag tÀnkte just nÀr jag lÀste ditt första svar, vaa du Àger ju en av bukes snyggaste hundar.
Det Àr ju bl.a. det som Àr fint? Otroligt vÀnligt uttryck och atletiskt byggd.Äh men han ser lite för snÀll ut?
Äh men han ser lite för snÀll ut?
Skulle det vara negativt för att anses vacker?
Tur Àr vÀl detDet mÀrks verkligen att folk har olika smak
Ja, det finns nÄn för allaDet mÀrks verkligen att folk har olika smak
Man kan ha mer Àn en, visst?
Bruksavlad schÀfer med fÀrg grÄ eller brun/svart. Inte lÄnghÄrig. @linnsan schÀfer Àr sÄ vacker att jag knappt vet var jag ska bli av nÀr jag ser henne pÄ bild.
Dobermann höll jag lĂ€nge som den absolut vackraste rasen. Ăven den bruksavlad, inte tung.
Airedaleterrier som nÄgra nÀmnt. Ruskigt snygg!
Liksom slÀthÄrig foxterrier. Jag hade siktet instÀllt pÄ den hÀr rasen nÀr jag var yngre (och bara gick pÄ utseende).
Australian kelpie, red&tan, chokladbrun.
Saarloos wolfdog. Ălskar spĂ€nstigheten och vargutseendet.
Australian shepherd, bruksavlad med lagom pÀls. Red merle.
Shiba Inu, förvisso inte den vackraste utan snarare sötaste. Gillade lÀnge den röda varianten, men black&tan smÀlte min sjÀl. Herregud vad söt!
Borzoi. Det Àr nÄgot med utseendet som jag bara Àlskar. En flock borzoi tycker jag Àr vansinnigt vackra.
à h hon tackarMan kan ha mer Àn en, visst?
Bruksavlad schÀfer med fÀrg grÄ eller brun/svart. Inte lÄnghÄrig. @linnsan schÀfer Àr sÄ vacker att jag knappt vet var jag ska bli av nÀr jag ser henne pÄ bild.