Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

På banan är Manick piggare och starkare än Micke, hon är lite mer energisk och han tar de gärna i lagom takt, utan att va seg. Båda två är snälla och trevliga att ha och göra med, fast när manick kom till stallet så sparkade hon mycket mot andra hästar, de gör hon inte längre. tycker att de är riktiga lyx turer båda två :) speciellt micke

har lite bilder på micke om du skulle vilja se, pma din mail om vill

Sunstreak, godkänd fullblodshingst, isabellfärgad. Han en en dröm att se på, ser ut som en barbiehäst.

Har ni Micke och Manick i träning nu?

Ja, men han har alltid varit sådär lite "efter":p
Manick pullar gärna på banan mot vad Micke gör, han tar det lugnt:D

Nittionio skrev:
Manick har en släkting som jag äger...........han är inte precis ful :love: , han är dock mycket större än lilla Manick. Manick har en bror också - Micke. Ni som vet, hur är de i "skallen"?? Min är en riktig latmask men oerhört trevlig på alla sätt och vis. Som jag skrivit i tidigare tråd, han är min drömhäst! Låååånga ben!!!

Vilken av dem har du? Dannicke? Jag har ridit flera av syskonen under olika perioder. Dannicke red jag till och från under en sommar hos Mischa (-99?). Fire Nick har jag ridit ett par gånger under hinderträning samt i häcklöp under 2004. Micke red jag in...

Gomir skrev:
Arabhingsten Gomir är en av dom vackraste galoppörer som finns.
Ingela

Kan inte annat än att hålla med, Gomir är den klart snyggaste galoppören.

Sv: Re: Vackraste galoppören?

Spingclear e den finaste å bästa gaoppören som finns...

han springer med hjärtat

Tyvärr har jag ingen bild på honom men det är en viss Durant som äger honom, han står som fux i registreringen men har ljus man så det är han ju inte. En dröm att så på:love:

teletubbie och magic spell är de vackreste för mig!! även big size och be my baby är vackra att se på!!

Birethanti är den finaste fullblodshästen jag har träffat....
Sen finns det många andra fina fullblodshästar som Informant,Mandarin Boy och förstås mitt hjärta Jack Horner... R I P Jack!

*kl*

Jag gillade Homosassa. Sedan får jag nog säga Nigra Lilium. Fast där är jag iofs lite partisk. :)

MÅste självklart rösta på min egen lilla bebis, Baam, han går dock ej på löpet längre...:angel:

Jag glömde ju min fd häst, Aramis, han var otroligt vacker

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 705
Senast: Ajda
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
841
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V