Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

Man är väl lite partisk men jag tycker Greenbrook är väldigt vacker - inte bara för att han är min :love:

0510Bossespringerihagen_03b.jpg

Sv: Re: Vackraste galoppören?

Caroline Player, Sunny Creek & Be Ahead är de vackraste ! :love:

hej hej. ville bara säga att jag tycker att de är jättekul att du gillar pushy. de är nämligen vår uppfödning. är även delägare i aramus som många även gillade såg jag.

Just Like A Rose också som är dessutom brosa med baron de ley ;)

Ah svårt, det finns många. sabotage förstås, woodbine är ju vacker. Red Dragon är ju jäkligt cool också. Men Farouge är nog den vackraste

ZITA:love: :love:
hon e min medryttarponny och var galoppör i unga dar...:banana: nu e hon en tjurig gammal tant på 29 år... haha, ramlar av henne typ var tredje gång jag rider henne, oxå e hon ju bara 130 cm höög!

NOVEMBER RAIN, är den klart vackraste och bästa fullblodet någonsin. ( Tycker jag då personligen om min egen. ) =)

Kramar Linn

REALIST

Antar att den frågan var till mig.? Så ja vi hade Undine.

Min Midway är finast. Efter det så kommer antingen pipoldchap eller peciquen (eller hur de nu stavas)

ahaaa, Vackra galoppörer jo jag tackar *gnuggar händer*
Måste naturligtvis dela upp dessa i minst två kategorier.

1. Snyggingar som inte startar längre
Diaghlydour. ( Vilken grabb! lever o står i dalarna tror jag)
Street Sweeper ( Levde loppan på en lantbruksskola o hoppade enl.uppgifter HUS)
Brave Dancer ( startade bara ett fåtal ggr, så vackert steg att en dressyr-ryttarinna erbjöd massor av pengar för honom som 2 åring. Död i den värsta hovböld stan skådat.)

3. Startande hästar.
CAsal Velino ( måste naturligtvis vara partisk gällande min "sköna böna" men bra fin är hon iaf.)
Polar Bear (ståtlig helt enkelt)
Be My Partner ( Helt förälskad första gången jag såg den hos "grannen")
Tromb

I övrigt brukar jag tycka nästan alla de sydamerikanska hästarna är väääldans vackra.

Hm...
Fullblod: Baron De Ley, Tam O'rito, Farouge, Stonecrusher
Arab: Leotie
:D :smirk: :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 701
Senast: Ajda
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
841
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025