Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vackraste galoppören?

Duvan är så fin:love: fast hon har inte startat än:p

Zeneca skrev:
Jag glömde ju min fd häst, Aramis, han var otroligt vacker

Det håller jag med om. Lite istadig att rida bara, men de kanske berodde på galopplivet.;) (om de är samma häst vi skriver om vill säja)

FirstAttempt skrev:
Tyvärr har jag ingen bild på honom men det är en viss Durant som äger honom, han står som fux i registreringen men har ljus man så det är han ju inte. En dröm att så på:love:

Hört talas om flaxfux.

realist skrev:
Det håller jag med om. Lite istadig att rida bara, men de kanske berodde på galopplivet.;) (om de är samma häst vi skriver om vill säja)

Jag antar att det är det eftersom det inte kan finnas två med samma namn... och jag antar att jag då borde veta vem du är eftersom vi har haft honom hela tiden på banan? ;).
Han stod hos Mischa först och sen Tommy innan jag tog honom som ridhäst..

Sv: Re: Vackraste galoppören?

**BORTTAGEN** skrev:
hmm för att komma tillbax till ämnet så tycker juh ja då att Honeysuckle Player(kallas för Nobbe) är för jefla fiin =) tog han om honom som liten tills han var ett å han ä väl inte precis den trevligaste som finns men fiin är han iaf å snabb =) å Honeysuckle Rose, å Honeysuckle själv är oxå fiin=) :banana:

Precis hittat den här sidan av en händelse men nu måste jag ju svara:

Exclusive Friend, först och främst alla kategorier
Honeysuckles mamma Jasmine såg inte illa ut heller (lik Honeysuckle)

Just nu tänker jag också på Gordion och förstås vackra lilla Twist`n Shout

Kommer kanske på fler.

Jag ber om ursäkt Bamse, men naturligtvis ska du vara med:
Spectacular Tide, inte bara vacker utan en av de allra snällaste hästar jag har träffat.

Asså d mpste inte va nån häst som är typ känd eller så? jag iär inte så himla insatt i sporten . Men den vackraste galoppören jag kommiti kontakt med heter Starfighter , hade aldrig sett en gqloppör på nära håll innan dess o jag ska säja att ja blev förvånad över vilka MUSKLER den hade! Dom skillde sej absolut från travhästarnas muskler , bogarna va senhårda på honom , d va ganska maffigt att se.

Informant är en riktig snygging tycker jag!
För att inte tala om sagohästen Inchrory..Oj oj oj vilken häst! Såå jäkla fin!

Senast ändrad av en moderator:

Vad glad jag blir att se Hamilton nämnd här. Berthram och Hamilton håller helt klart delad första plats av hinderhästarna :bow:

Korpen_ skrev:
La fayette, dirttrack, Hamilton steeplechase och Senior grase.
Sabotage också förstås

Vad glad jag blir att hitta Hamilton här bland alla veckra hästar men inte att glömmas så är kompisen Berthram också väldigt vacker.

det här blev ju inte riktigt som planerat...men ni förstår nog vad jag menar :)

Kommer inte håg vad den heter just nu bara för att jag ska skriva det :( . Men kommer kanske på det sen . Men en häst som min faster har fött upp Heter Amer du vi tror det stavas så . :) Har set henne sedan hon bara vara några timmar gammal :D Hon är jätte fin brun med svart man & Svans ;) . Sen har hon en jätte fin väformad stjärna. Värdens Underbaraste Häst! . :D

Får villigt erkänna att jag är "partisk", men håll med viss är han tjusig.
klamp1.JPG

mvh El

Min egen här också såklart
Commander George... :love:
:banana: :banana:

Fire-eye, mina drömmars häst! (f.d. galoppör) Jag hade väl ridit henne i ett år innan vi bytte stall. Sista gången jag red henne så sa ägaren med värme i sin röst (jag började gråta): Jag har aldrig i hela mitt liv sett någon rida Fia så bra! Sen frågade hon oss om vi inte ville köpa henne men det kunde vi inte för att då hade vi mitt hjärta Bessy, som jag har haft i ca 4 år! Men nu har hon fått svår starr på båda ögonen och måste tas bort... www.paulinatufvesson.zoomin.se

Så nu "måste" jag ha en ny häst, vill det egentligen inte. Men man kan ju inte ge upp allt bara för att ens bästa vän, och ens allt försvinner.. Älskar henne så mycket att det inte går att beskriva!

Men nu har vi då frågat hennes ägare Mimmi om vi inte kan få köpa henne. Hon sa att hon skulle tänka på det. Sedan ringde hon upp och sa att hon lovade att sälja henne till oss om hon skulle sälja henne. Hon var bara tvungen att tänka över det först. Men min mamma är säker på att hon säljer henne till oss. För att mimmi har sagt till mamma: Paulina (jag) är den perfekta ägaren till Fia! Det klickar mellan dom (det klickade verkligen inte med min nuvarande häst som jag älskar över allt annat ;) ) Därför att jag har mjuka händer, är lugn och att Fia kommer göra allt för mig när hon väl fått förtroende för mig! Fattar ni hur mycket det värmde att få höra det ?? :) Vill inte skryta eller något liknande men måste bara berätta det för någon! Mamma säger att jag och Fia är en perfekt match! Att vi är exakt likadana! Är på så jävla gott humör (fösöker att inte tänka på... Ja ni vet vad... :( Men iallafall så ringer mimmi när hon har kommit hem från Prag. Typ den 22:a maj eller nånstans där.. Önska mig lycka till och håll tummarna för mig ;)

Ett arings sto som vi salde pa Magic Millions auktionen (Gold Coast, Australien) i Januari. Hon ar efter ovan namnda hingst, Rock of Gibraltar och undan ett sto som ar efter Sadler's Wells.
Svart och alldeles perfekt bade exteriort och i temperament. Jag hoppas att hon blir en riktig stjarna!

jag håller med dig, steelwolf e absolut den finaste =)
de e min favorit hos mischa =)
de e världens vackraste å underbaraste häst :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 705
Senast: Ajda
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
841
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V