Jag vet, men det är inte godkänt här ännu.Johnson kräver endast en spruta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, men det är inte godkänt här ännu.Johnson kräver endast en spruta.
Vilket vaccin fick du?Någon mer än jag som har fått hunger som biverkning? Både vid första och nu andra vaccinationen har jag varit galet hungrig vaccinationsdagen och dagen efter. Hur märkligt som helst. Jag är väldigt sällan hungrig och typ aldrig när jag är sjuk (har feber, halsont osv efter den andra vaccinationen med).
Visst gör det!I går så fick jag min andra dos.
Det känns så befriande.
Här släppte de till 30+:arna idag så nu har jag äntligen kunnat boka en tid, dock hade de inte släppt det på alla VC så fick en boka tid på VC i grannkommunen. Tydligen kommer de andra tiderna på de andra VC för 30+ imorgon, kände dock inte för att chansa å vänta när de fanns en perfekt tid för mig nästa vecka när jag ändå är ledig.
Kommer få vänta 7v. på dos 2 va de informerade om när jag bokade.
Här släpper de bara två dagar i taget ungefär med tider vid 00.00 så man måste sitta vid datorn och verkligen vara snabb.. Men de har ju varit en fördel att jag har svårt och sova på de sättet har jag lyckats boka första tiden både för mig och Pappa. Sen får man andra tiden direkt på plats när man fått första.Oj, det var snabbt! Min bokning öppnade igår också och första tid jag hittade är om en månad. Hade kanske kunnat få en lite tidigare om jag åkt några kommuner bort. Men jag tyckte att grannkommunen som jag dessutom jobbar i räcker. Blir nära och bra från jobbet att bara gå iväg och vaccinera mig.
Här släpper de bara två dagar i taget ungefär med tider vid 00.00 så man måste sitta vid datorn och verkligen vara snabb.. Men de har ju varit en fördel att jag har svårt och sova på de sättet har jag lyckats boka första tiden både för mig och Pappa. Sen får man andra tiden direkt på plats när man fått första.
Skönt ändå att de släppt ordentlig med tider här måste de vänta in leveranserna av vaccin för att se om de räcker till ungefär.I min stad har de släppt tider till mitten av juli och alla är fullbokade. Jag fick en tid lite innan dess i grannkommunen där jag jobbar.
Jag fick också vid den tiden, vaknade tidigt (typ 04) och kollade oklart hur jag kom ihåg det. Lyckades få en tid nästa onsdag jag också.Jag fick sms om andra sprutan igår 23:49 och 23:52 hade jag bokat en tid på onsdag! Äntligen någon fördel med att aldrig lyckas lägga mig i tid.