Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon väger 2 kilo. Visst är det möjligt, men har inte hört att det går kennelhosta i området och mina andra hundar är som vanligt. Egentligen spelar det ju ingen roll varför hon blev dålig, vill inte ge det vaccinet igen iaf.Vi hade en period då vi inte gav det heller men ffa för att vi tyckte hundarna for illa när de fick vätskan i näsan. Inget jag upplever nu dock!
@Nirvana hur stor är din hund?
En teori är att din hund hade en infektion i kroppen, tex kennelhosta, och när hon blev vaccinerad så triggades den igång när immunförsvaret sänktes av vaccinet. Alltså inte en biverkning på vaccinet.
Säger inte att det är så men att det är möjligt.
Tråkigt att hen är sjuk!
Hoppas på snabbt tillfrisknande!
Hon väger 2 kilo. Visst är det möjligt, men har inte hört att det går kennelhosta i området och mina andra hundar är som vanligt. Egentligen spelar det ju ingen roll varför hon blev dålig, vill inte ge det vaccinet igen iaf.
Vi har precis varit hos en annan veterinär och fått antibiotika och hostdämpande utskrivet så nu hoppas vi på det bästa.