Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ger mig irriterade krypningar längs hela ryggraden.
Det är så fult och så onödigt intetsägande när det stoppas in lite hur som helst.
Vad är meningen med det?
Varför detta tjat?
Jag får spunk på det, rent ut sagt.
Kan inte snälla alla bara sluta med det?
Det är så jag använder det också.Jag säger det ofta ironiskt när något inte alls är sen gammalt![]()
Haha.Ger mig irriterade krypningar längs hela ryggraden.
Det är så fult och så onödigt intetsägande när det stoppas in lite hur som helst.
Vad är meningen med det?
Varför detta tjat?
Tur att jag inte hört det nästan alls.Ger mig irriterade krypningar längs hela ryggraden.
Vad är meningen med det?
Varför detta tjat?
Hehe jag kan vara skyldig till att säga det. Men säger det då ironiskt, om det gör det bättreGer mig irriterade krypningar längs hela ryggraden.
Vad är meningen med det?
Varför detta tjat?
Det är sen gammalt.Vad är meningen med det?
Varför detta tjat?
För mig är det en humorfras. Inget man säger seriöst eller så.
Mest på sociala medier av alla möjliga konstiga individer.När används det irriterande och av vem?
Skall det signalera någon sorts historisk Svenskhet?Jag och mina (svenska) vänner är skyldiga!
Tycker det är kul att säga!
"Kräftskiva i Augusti" - det är sen gammalt!
![]()
Som ni då alla kan förstå, så tycker inte jag att det är roligt alls.För mig är det en humorfras. Inget man säger seriöst eller så.
Och vad betyder det då när man säger "livets soffa"?Jag är heller inte så förtjust i det uttrycket, men samma personer (vissa bloggare) använder också uttrycket ”livets...” som i tex ”livets soffa”. Det uttrycket ger mig verkligen rysningar.
Aldrig hört.Och vad betyder det då när man säger "livets soffa"?