Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som har koll på att ställa Amstaff? Har lovat att hjälpa en kompis med henns tik..
Vad har man för halsband etc?
Dom ska stå lika som dobbis menbakbenen ska dras lite mer bakåt.Är det någon som har koll på att ställa Amstaff? Har lovat att hjälpa en kompis med henns tik..
Vi är i Norge och resultatet är väl inget att jubla för, bh:2 m res cert&res cacib, samt slätt exc för den yngre.
Man ska väl va nöjd men ville ju ha certet såklartMen det lät ändå bra? Inget jubel, men applåder och hejarop
Zeppe blev jättearg på mig när vi var i Norge och jag skulle borsta svans och byxor. Vet inte varför. Var inga problem sen när domaren var och tog där men det var precis som att han inte fattade att det var jag :/Från dagens internationella i Tvååker:
Sablans vad varmt det blev. Jag hade klätt mig för blåst och regn. Hunden var konstig, nästan som att hon hade ont. Jag fick inte borsta eller ta henne i rumpan av någon märklig anledning. Dvs det fick inte domaren heller (eller ja, det gick okej men hon var obekväm). Vet inte riktigt vad det beror på eftersom jag aldrig haft problem innan att röra henne där.
Men resultatet blev BIM med cacib. Åkte till Tvååker för cacib så det känns ganska lyckat även om det hade varit roligare att säga att vi blivit BIR på våra två första utställningar tillsammans (Jag är sämst förlorare, det är vad jag menar)
Zeppe blev jättearg på mig när vi var i Norge och jag skulle borsta svans och byxor. Vet inte varför. Var inga problem sen när domaren var och tog där men det var precis som att han inte fattade att det var jag :/
Grattis till BIM och cacib
Grattis igen!Från dagens internationella i Tvååker:
Sablans vad varmt det blev. Jag hade klätt mig för blåst och regn. Hunden var konstig, nästan som att hon hade ont. Jag fick inte borsta eller ta henne i rumpan av någon märklig anledning. Dvs det fick inte domaren heller (eller ja, det gick okej men hon var obekväm). Vet inte riktigt vad det beror på eftersom jag aldrig haft problem innan att röra henne där.
Men resultatet blev BIM med cacib. Åkte till Tvååker för cacib så det känns ganska lyckat även om det hade varit roligare att säga att vi blivit BIR på våra två första utställningar tillsammans (Jag är sämst förlorare, det är vad jag menar)
Är det någon som har koll på att ställa Amstaff? Har lovat att hjälpa en kompis med henns tik..
När är det?Jag tycker alla skånebukare ska komma på utställningen i Degeberga och kolla på när jag skämmer ut mig med min kompis hund
(Och kanske ställa sina egna hundar? Det är ju ändå inoff )
12/8. Skånespecial för dobermann plus inoff alla raser.När är det?