Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kanske vi stöter på varandra där. Du kan ju hejja om du ser en tjock brindle-amstaffJag ska till Vännäs, på lördag, ställer fröken Tassa och fröken Hot.
Will do! Jag känns igen på mina medföljande röda damer, en skäggråtta och en eller två skäggbristandeDå kanske vi stöter på varandra där. Du kan ju hejja om du ser en tjock brindle-amstaff
Haha jag känner aldrig igen nån för jag går i min nervösa bubbla..Will do! Jag känns igen på mina medföljande röda damer, en skäggråtta och en eller två skäggbristande
Precis som jag trodde då.. Jäkla skit!! Hade känts bättre att komma från Ch.kl in i btkl.@Nominous
Hon går i öppenklass men är självklart inte berättigad till cert iom fullcertad. Så tyvärr, det är som innan hon blev champion minus cert-möjligheten.
Och jo, det kan vara en nackdel att komma från öppenklass upp i bästa tik-konkurrensen, men inte alltid, beror på domaren. Du får hoppas på en vettig domare som dömer utifrån vad hen ser och inte vilken klass hunden kommer ifrån.
Har dålig koll på hur det funkar på det området numera, men jag tror inte ringsekreterare meddelar domaren om sånt, domaren ska ju ha en "ofärgad" bild av hunden.Precis som jag trodde då.. Jäkla skit!! Hade känts bättre att komma från Ch.kl in i btkl.
Meddelar ringsekreteraren nåt om att hunden i ökl är champion? Jag måste ju meddela innan rasen börjar men meddelar dom i sin tur domaren? Eller håller dom det bara för sig själva för att veta vilka dom ska dela ut cert till?
När all underull är borta.Ni som har koll på det här med utställning och termer - vad betyder det när hunden är utfälld?
Är det när bara den tunna sommarpälsen är kvar, eller att den håller på att fälla och ser tussig ut?
Bornholm? Sjukt sugen men tror det krockar med annatNästa är Tvååker och efter det så är det paus tills i augusti. Då ska lillepluttan göra sin utställningsdebut i danmark!
Vi skippar bornholm. Verkar både dyrt och krångligt att ta sig dit. Spetshundsklubben har utställning 12-13 aug så vi åker dit istället.Bornholm? Sjukt sugen men tror det krockar med annat
Var du i Roskilde? Isåfall, hur bodde du?
Aha! Så fuskit Vi har typ..13-14h till Roskilde så jag tror inte vi åker hem emellanVi skippar bornholm. Verkar både dyrt och krångligt att ta sig dit. Spetshundsklubben har utställning 12-13 aug så vi åker dit istället.
Vi körde hem emellan till roskilde. Vi har bara en dryg timme dit.
Haha! Då är det nog bäst att ni sover över..Aha! Så fuskit Vi har typ..13-14h till Roskilde så jag tror inte vi åker hem emellan