Du får följa med ändå.vi kanske kan hitta någon åt digSynd att jag inte har någon hund att ställa ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får följa med ändå.vi kanske kan hitta någon åt digSynd att jag inte har någon hund att ställa ut
Oooh, får tänka på saken! Ska se hur ekonomin ser ut!Du får följa med ändå.vi kanske kan hitta någon åt dig
Skaffa en till!Synd att jag inte har någon hund att ställa ut
Det är min plan!Skaffa en till!
Ett fluffmonster?!Det är min plan!
Aldrig i livetEtt fluffmonster?!
Aldrig i livet
Någon som vill följa med till Ungern på 4 dagars utställning i maj? Buketräff
I Ungern får du både cert o cacib utan bruksmeriter,så då har du dom till godo när det är klart
- Men åhhh, fresta mig inte. Jag har reseförbud och egentligen utställningsförbud också tills jag fixat bruksmeriterna,
Älskar Ungern!
I Ungern får du både cert o cacib utan bruksmeriter,så då har du dom till godo när det är klart
Budapest 4xcacib utställning,vet inte datum än (gissas uppfödare som tippsade om den)Vart i Ungern, när i maj och bil eller flyg? I maj har det dessutom gått drygt ett år från hennes första bekräftade cacib
Budapest 4xcacib utställning,vet inte datum än (gissas uppfödare som tippsade om den)
Flyg tror jag. Jag har ju en liten hund men hon åker cargo.
Var bor du?Spännande, jag letar alltid anledningar att åka till Budapest. Har varit där åtta gånger de senaste två åren. Måste googla lite!
Var bor du?
Budapest 4xcacib utställning,vet inte datum än (gissas uppfödare som tippsade om den)
Flyg tror jag. Jag har ju en liten hund men hon åker cargo.
Skaffa en till!
Det finns en 3-dagas CACIB i Budapest i juni och en i februari, ingen i maj.
Gissas uppfödare skrev så här vid fråga från mig.
Yes the FeHoVa 4x Cacib show, in Budapest. They in May Cacib GP.
Och nu slog det mig att dom ibland har 2 shower på samma dag.