Tack!! Är sååå glad haha! Dessutom var Zippo den enda hanen som placerade sig i bästa hane båda dagarna. SÅ lycklig!Superkul!! Stort grattis!
Och lite larvig kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!! Är sååå glad haha! Dessutom var Zippo den enda hanen som placerade sig i bästa hane båda dagarna. SÅ lycklig!Superkul!! Stort grattis!
Hade inte tänkt åka dit men nu måste jag ju Bara som åskådare tyvärrNu har vi anmält oss till den första utställningen! Hässleholm i slutet av feb. nån mer som ska dit?
Jag har men det är min hatstad i DK,varje gång jag är där eller måste ta mig förbi så kör jag vilse , stad!Någon mer som funderar på att åka till Roskilde 30/3-1/4?
Jag har men det är min hatstad i DK,varje gång jag är där eller måste ta mig förbi så kör jag vilse , stad!
Ja det är en bra utställningsplats om man bara hittar dit,stora ytor,JÄTTE parkering,trevligt folk,usel mat (jag är kräsen) och dåligt med kaffeställen.Haha Men det är en bra stad, det är nära till Sverige!
Har du ställt där förut? Brukar det vara en bra utställning?
Någon mer som funderar på att åka till Roskilde 30/3-1/4?
Ja det är en bra utställningsplats om man bara hittar dit,stora ytor,JÄTTE parkering,trevligt folk,usel mat (jag är kräsen) och dåligt med kaffeställen.
Jag ska dit, har redan bokat hotell och allting.
Det är ju ganska nära för oss också, men vi får nog värma upp lite på hemmaplan först. Fast jag har ju pass och allt på jycken, så nån gång får jag ta mig i kragen.Någon mer som funderar på att åka till Roskilde 30/3-1/4?
Jag hade inte tänkt ställ något mer innan vi har meriter för bruksklass och cert men Västerås är ju såååå nära och Strängnäs också och....
Ja, det suger i utställningstarmen lite så det är tur att hunden är helt urfälld och skitfull just nu. Dessutom bytte jag foder för ett tag sedan och det blev inte bra alls så nu håller jag på och byter tillbaka.
Det är ju ganska nära för oss också, men vi får nog värma upp lite på hemmaplan först. Fast jag har ju pass och allt på jycken, så nån gång får jag ta mig i kragen.
Den som ev får åka till Roskilde är för gammal för HässleholmMen du hinner ju ställa både på Hässleholms inoff och Malmö innan anmälan till Roskilde har gått ut Så hinner du träna lite och känna efter, och anmäla till danmark om det känns bra
Den som ev får åka till Roskilde är för gammal för Hässleholm
Men hon kan, mest att jag inte tror att hon har nåt att hämta där. Men både mamman och syskon har gått bra i Danmark... Och det blir dyrt