Fast det tillkommer ju kostnad för färjan eller bron också. Får kolla vilken domare det ärAh, du tänker så...
Jag hittar faktiskt inte vad det kostar?
Edit: Såg nu. 365DKK för jaktklass. Typ som i Sverige...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det tillkommer ju kostnad för färjan eller bron också. Får kolla vilken domare det ärAh, du tänker så...
Jag hittar faktiskt inte vad det kostar?
Edit: Såg nu. 365DKK för jaktklass. Typ som i Sverige...
Hehe, men hon blir ju såååååå mycket snällare dåVansinnigt ansvarslöst.
Både nationella och internationella finns på skks hemsida http://www.skk.se/sv/utstallning/information-utstallningar/utstallning/ (alltså de i sverige)Vart hittar ni alla utställningar? Jag hittar bara de internationella.
Tur att min uppfödare har koll. Hon får ha hårdträning med mig innan.
Vi ska på en inoff här i stan 20/2, bara för att.. Eh.. För att det är nära, typ Och en kompis behöver träna sin hund, så då hängde vi på också. (nästan) Alltid kul att få en kritik iallafall.
Sen kör vi
Strängnäs 13/3
Norge 16-17/4
Västerås 23/4
Norrköping 4/6
Tvååker 8-9/7 (Om vi får tag på boende vill säga)
Rasspecial 16-17/7
Köping 23/7
Askersund 14/8
Norrköping 20/8
Eskilstuna 21/8
Sandviken 4/9 (eventuellt, beror på domare)
Gimo 10/9
Åland (eventuellt)
Stockholm 2-3/12
Tack!
Då ska vi försöka åka till:
Laholm 12/3
Höganäs 12/6
Hässleholm 24/9
Typ
Fast det tillkommer ju kostnad för färjan eller bron också. Får kolla vilken domare det är
Svinkallt passar min hårboll perfekt.Vi tänkte först åka till Laholm men hörde att det var i ett svinkallt ridhus = inget för en frusen whippetvalp Hässleholm ska vi till!
Vad kul! Ska du ställa båda dagarna? Har du varit där innan?
Ja, och ja! Jag gillar Roskilde. Gott om plats vid ringarna med mycket öppna ytor. Vet inte hur det är nu, men förut fick alla deltagande en liten presentcheck på jag tror det var 25 danska kronor eller något att handla för hos försäljarna.
Det låter toppen!
Är det inomhus eller utomhus förresten?
Utomhus, på samma ställe där festivalen hålls.
Den fick man förra året också.Ja, och ja! Jag gillar Roskilde. Gott om plats vid ringarna med mycket öppna ytor. Vet inte hur det är nu, men förut fick alla deltagande en liten presentcheck på jag tror det var 25 danska kronor eller något att handla för hos försäljarna.
Synd att jag inte har någon hund att ställa utNågon som vill följa med till Ungern på 4 dagars utställning i maj? Buketräff