Utställningstråden 2016

Vart hittar ni alla utställningar? Jag hittar bara de internationella.
Tur att min uppfödare har koll. Hon får ha hårdträning med mig innan. :nailbiting:

Vi ska på en inoff här i stan 20/2, bara för att.. Eh.. För att det är nära, typ ;) Och en kompis behöver träna sin hund, så då hängde vi på också. (nästan) Alltid kul att få en kritik iallafall.

Sen kör vi
Strängnäs 13/3
Norge 16-17/4
Västerås 23/4
Norrköping 4/6
Tvååker 8-9/7 (Om vi får tag på boende vill säga)
Rasspecial 16-17/7
Köping 23/7
Askersund 14/8
Norrköping 20/8
Eskilstuna 21/8
Sandviken 4/9 (eventuellt, beror på domare)
Gimo 10/9
Åland (eventuellt)
Stockholm 2-3/12

Vi ska på en inoff här i stan 20/2, bara för att.. Eh.. För att det är nära, typ ;) Och en kompis behöver träna sin hund, så då hängde vi på också. (nästan) Alltid kul att få en kritik iallafall.

Sen kör vi
Strängnäs 13/3
Norge 16-17/4
Västerås 23/4
Norrköping 4/6
Tvååker 8-9/7 (Om vi får tag på boende vill säga)
Rasspecial 16-17/7
Köping 23/7
Askersund 14/8
Norrköping 20/8
Eskilstuna 21/8
Sandviken 4/9 (eventuellt, beror på domare)
Gimo 10/9
Åland (eventuellt)
Stockholm 2-3/12

Då ses vi på tvååker om du hittar boende! :D

Vad kul! :) Ska du ställa båda dagarna? Har du varit där innan?

Ja, och ja! Jag gillar Roskilde. Gott om plats vid ringarna med mycket öppna ytor. Vet inte hur det är nu, men förut fick alla deltagande en liten presentcheck på jag tror det var 25 danska kronor eller något att handla för hos försäljarna.

Ja, och ja! Jag gillar Roskilde. Gott om plats vid ringarna med mycket öppna ytor. Vet inte hur det är nu, men förut fick alla deltagande en liten presentcheck på jag tror det var 25 danska kronor eller något att handla för hos försäljarna.

Det låter toppen!
Är det inomhus eller utomhus förresten?

Med lite tur kommer Filimon ställas i Landskrona i sommar :D Får hoppas han växt i rocken lite tills dess. Även om han är 1 år och 7 mån nu har han mycket massa att lägga på fortfarande.

Jag får se hur jag gör i år. Jag kommer att ställa min hane på rasspecialen tänkte jag. Sen funderar jag på Piteå i maj. Det vore trevligt om man kunde få ett excellent på honom i utställningsringen, men han är ju tyvärr "utställningsful" och inte av en typ som utställningsdomarna gillar. :angel:
Så jag får se hur jag gör. Jag orkar inte åka allt för långt för att få ett good i alla fall. :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
994
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 610
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 264
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar