Utställnings tråden

Jag har också fått bekräftelse om att vi kom med :). Blir bara Birgitta som följer med denna gång. Vi ställer båda dagarna. :p

Jag har också fått bekräftelse om att vi kom med :). Blir bara Birgitta som följer med denna gång. Vi ställer båda dagarna. :p
Jag har också fått min bekräftelse men jag är så otaggad som man kan vara. :o
Hoppas det går bättre än i Norge (EX2 båda dagarna, slagen av en riktig pang-hane). :p

Jag har också fått min bekräftelse men jag är så otaggad som man kan vara. :o
Hoppas det går bättre än i Norge (EX2 båda dagarna, slagen av en riktig pang-hane). :p
Vad tråkigt att det blev Ex2 båda dagarna när man faktiskt tagit sig ända till Norge :grin:. Det kommer säkert gå bättre på Fräset! Jag är inte superpepp heller. Biggan kommer gå mot samma hona som sist, och då blev hon ju slagen första dagen men Ex1 andra... så det kan gå hur som helst. Den honan är nästan en månad äldre så Biggan hamnar ju lite i underläge.

Sixten har fällt ur nåt vansinnigt och Disas kropp har vuxit ifrån huvudet, som dessutom fortfarande är ganska outvecklat... Inga förhoppningar här :p

Domarfördelning!:banana:
Disa och Sixten har båda Sirpa på lördagen, Disa har Alexy på söndagen och Sixten har Anne. Alla nya för oss tror jag.

Domarfördelning!:banana:
Disa och Sixten har båda Sirpa på lördagen, Disa har Alexy på söndagen och Sixten har Anne. Alla nya för oss tror jag.
Biggan fick Åsa på lördagen och Jaana på söndagen. Åsa har jag ställt för innan och hon är super (gammal ragdolluppfödare dessutom), men Jaana har jag aldrig träffat på tidigare så det blir spännande :).

Biggan fick Åsa på lördagen och Jaana på söndagen. Åsa har jag ställt för innan och hon är super (gammal ragdolluppfödare dessutom), men Jaana har jag aldrig träffat på tidigare så det blir spännande :).
Jag gillar Jaana, hon är gullig. Men har hört många som Inte vill ha henne. Vet dock inte varför. Hon är bra med katterna i alla fall. :)

Jag gillar Jaana, hon är gullig. Men har hört många som Inte vill ha henne. Vet dock inte varför. Hon är bra med katterna i alla fall. :)
Så länge de är bra med katterna. När man ställer kattunge så är man extra tacksam för det, så att de får en bra upplevelse :). Finns ju de domare som slänger runt med katterna, och kattungarna brukar se helt chockade ut.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Katthälsa Veterinär inkopplad så det behöver ni inte tipsa om. Katt som har haft magproblem till och från hela livet. Mycket överviktig, en följd...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 427
Senast: kolblakkur
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka