Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Lii : Fint! Jag gillade dock mustaschtyget . Men det där blir nog bra det med.
Tänkte bara säga att det är säkert ingen fara att kastrera i mars och ställa i april. Det är så otroligt litet ingrepp på killarna så länge båda kulorna kommit ned. Min avkomma kastrerades typ 5e januari och ställdes i Örebro den 23-24. Helt läkt och karensen är bara 15 dagar.
Aha, det förklarar saken!Han har dock bara en kula nere, så det blir ett större ingrepp
Ja jag gillade det oxå... Det var fräckt! Men jag tänkte om, och jag vet fortfarande inte om jag tänkte rätt.
Men om Frasse står ut med att ställas då och då, är jag sugen på att göra något med det här tyget längre fram. Eftersom väggarna och taket är vita blir det lätt att variera färger.
https://www.tyg.se/16-7257-01_moustache-man.html?q=mustache
Ja i katalogen på utställningen.Kan man hitta nånstans hur många katter det är av varje sort?
Jag är ju lite nyfiken på om det är nån konkurrens eller inte - det är iofs alltid löjligt få Somalis
Aha, det förklarar saken!
Det tyget var också jättefint . Hoppas du kan hitta på något roligt med det framöver.
Ibland går arrangören ut med det innan på sin hemsida har jag sett, men oftast inte. Då får man vänta till utställningsdagen med att få reda på det .Kan man hitta nånstans hur många katter det är av varje sort?
Jag är ju lite nyfiken på om det är nån konkurrens eller inte - det är iofs alltid löjligt få Somalis
Kul att du hittade oss . Jag gick inte runt så mycket för det var ju inte speciellt publikvänligt i lokalen. Väldigt trångt!Jag hittade Biggan! Men ingen Räv
Disa var ensam om certet, så det tog hon. Gick i nom mot två skogisar, åkte ut rätt fort. Sixten var ensam långhår och tog sitt åttonde BIS.
Suuupertrångt! Och varmt. Herregud så varmt. Tack och grattis till dig med!Kul att du hittade oss . Jag gick inte runt så mycket för det var ju inte speciellt publikvänligt i lokalen. Väldigt trångt!
Grattis till Cert och BIS !
Vi hade Åsa på lördagen och Jaana på söndagen. Åsa tyckte verkligen om henne, men inte Jaana. Hon dömde ut flera BIS-katter som hon inte ens tyckte var värdiga att visas för BIV. Många var förvånade, men det är ju domarens åsikt så det är bara att acceptera .Tråkigt med orättvis bedömning @Marty! Ex2 kan man(jag) ta utan problem men man(jag) vill ju ha schyst kritik. Minns jag fel eller var det Åsa ni hade?
Vi hade en helt ok dag, Disa fick sitt andra CAP, fick komma tillbaka för nom men där var det direkt "still very much youngster, thank you for your time", och det håller jag helt med om.
Sixten blev tvåa igår, han skötte sig jättebra till en början men surade ihop när dom skulle placeras. Domaren hanterade honom jättebra, "jaja, klart jag inte ska ta på dina ben, dom är ju dina". Men det är ju inget man vinner på, med rätta. Jättefint motstånd dessutom.