Utställnings tråden

Dubbelburskynke håller på att beställas... Tänkte vända mig till den kompetenta kvinna som sydde mitt enkelskynke - men har ni några tankar kring färger? Det enkla går i blåtoner... Men jag funderar på att skaffa ett helt nytt set istället för att återanvända delar av det första.

Utställningsmissar: knubbig chokladbritt, samt slank svartsköldpaddsbritt. En är lite blyg och kommer troligen ha med sig egen sovsäck i svart/vit fleece.

Funderar på ett skynke i dovt grönt och grått, delvis färgat som tyget är i sten. Tänkte hålla mig undan allt pastelligt. Distingerade brittiska damer kissar inte bakom en illrosa skärm med rött broderat hjärta. :cool:

Räven har fått en burutstyrsel helt i enlighet med hans namn.
Grönt golv, beige sidor och skog med rävar i bakkant - och rävmönstrad kappa i famkant. Vi får se om det hjälper - tveksamt när han har randiga ben och en päls jag inte har en aning om hur man ska grooma

Räven har fått en burutstyrsel helt i enlighet med hans namn.
Grönt golv, beige sidor och skog med rävar i bakkant - och rävmönstrad kappa i famkant. Vi får se om det hjälper - tveksamt när han har randiga ben och en päls jag inte har en aning om hur man ska grooma
Det är idag det smäller va? Törs nästan lova att det finns någon där som kan göra lite livräddning på preppen om det skulle behövas. :) Och lycka till!

Har hängt lite här men inte skrivit.
Idag badas det iaf. Åker med mamma med tre katter till MCO specialein i Sollentuna imorgon :)
En sjukt fluffig lite unghona. En unghane som inte bor hemma som vi "får hem över natten" för att bada o visa...blir spännande. + "min" fluffiga vita som inte går att hålla just nu...han har blivit fluffig under pälsen sas o gillar inte bli lyft och utsträckt nu när han är tyngre, var inte lätt innan heller så får se hur det här går :cool:

Har hängt lite här men inte skrivit.
Idag badas det iaf. Åker med mamma med tre katter till MCO specialein i Sollentuna imorgon :)
En sjukt fluffig lite unghona. En unghane som inte bor hemma som vi "får hem över natten" för att bada o visa...blir spännande. + "min" fluffiga vita som inte går att hålla just nu...han har blivit fluffig under pälsen sas o gillar inte bli lyft och utsträckt nu när han är tyngre, var inte lätt innan heller så får se hur det här går :cool:
Då ses vi :up: Disa tycker också att det där med att sträckas är ett jävla påhitt, bäras öht är ett jävla påhitt för hallå, har inte tid matte?? Har för mycket att göra för att hänga snyggt :meh: laddar mentalt för att bada stackars Sixten nu på fm

Då ses vi :up: Disa tycker också att det där med att sträckas är ett jävla påhitt, bäras öht är ett jävla påhitt för hallå, har inte tid matte?? Har för mycket att göra för att hänga snyggt :meh: laddar mentalt för att bada stackars Sixten nu på fm

Hahaha! Känns igen! :rofl: fast denna vill helst krulla ihop sig o mysa :love:
Inge kul att bada Sixten?
Ska bli jättekul att fåsse s¨å mtk MCo på samma ställe. Kommer ju sällan så många annars trotts det är en utav sverigies störtsta raser.

Hahaha! Känns igen! :rofl: fast denna vill helst krulla ihop sig o mysa :love:
Inge kul att bada Sixten?
Ska bli jättekul att fåsse s¨å mtk MCo på samma ställe. Kommer ju sällan så många annars trotts det är en utav sverigies störtsta raser.
Haha, aaw :love: Nä, bad är bullshit enligt Sixten... Men han fäller som en dåre nu så det är inte så mycket att välja på tyvärr. Men visst! :bump: Kameran är laddad!

Det är idag det smäller va? Törs nästan lova att det finns någon där som kan göra lite livräddning på preppen om det skulle behövas. :) Och lycka till!

javisst! Han har skött sig utmärkt och jag tror att han har naturbraig päls. Vi fick en EX1 rosett - för det vara bara en lite pojke i klass 12 ;) Sen så var han den som gick vidare av somalibebisarna i klass 12 (det var två, han och syrran).

Han har lite för feliga öron och nosspegeln är lite för rosa

Tror att jag såg @MissFideli - såg defintivt hennes fantastiska kissekatter!

javisst! Han har skött sig utmärkt och jag tror att han har naturbraig päls. Vi fick en EX1 rosett - för det vara bara en lite pojke i klass 12 ;) Sen så var han den som gick vidare av somalibebisarna i klass 12 (det var två, han och syrran).

Nämen, grattis! :D nästa gång kanske han har braiga öron och helt lagom rosa nos, det är ju det fantastiska med att ställa ungar. :love:

Åh, du skulle kommit fram och hälsat! Mina små skötte sig kanon, jag är så nöjd!

Haft en jättebra gårdag! Domaren lovordade både Egil och Fabian. Fabian tog Ex1 i konkurrens, Egil blev Premier och fick komma tillbaka för Nomineringen som 1 av 4 (totalt 8 i klassen). Det var hård konkurrens, två av dem var SW-vinnare, men domaren tyckte att alla fyra var värdiga en plats i panelen. NOM:et gick till en supervacker Burma :love:!

IMG_3954_zpso9heu40z.jpg

Träffade också @MissFideli och han pratas vid lite, jättetrevligt :) Också kul att få se uppfödningarna Chloe och Caitlin, och fina Seven såklart!

Någon mer härifrån som ska till västkatten 19-20/9?
Har fått bekräftelsen på att vi är med, så nu gäller det bara att lokalisera prylarna som behövs i förrådet.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Katthälsa Veterinär inkopplad så det behöver ni inte tipsa om. Katt som har haft magproblem till och från hela livet. Mycket överviktig, en följd...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 427
Senast: kolblakkur
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka