utebelysning hus, timer?

Mammadutt

Trådstartare
Är det bängligt installera timer? Det är ju jobbigt komma ihåg att stänga av belysningen framför allt.

Någon som testat lampor som känner av då det blir mörkt? Finns tydligen lampor som stänger av och på sig själva, ngn som har erfarenhet?

Sv: utebelysning hus, timer?

jag har lampor som går på timer vid stallet. De känner av när de blir mörkt o så ställer man in hur länge de ska lysa. Samma sak på morronen, man väljer när de ska börja lysa o sen slocknar de när de blir ljust. Funkar jätte bra.

Hur det är att installera vet jag inte då pappa är elektriker så det är han som sköter sånt.

Sv: utebelysning hus, timer?

Min man är ju elkunnig men han får ju inte tummen ur och sist vi var på elkedjan såg vi dessa lampor.... verkar praktiskt.... vet inte om han är så sugen ställa sig och koppla om elen nu då det är -10 grader :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 316
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 206
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2