Utbildningstävling=kavajtvång?

A

Annki

Jag och sköthästen skall på utbildningstävling på söndag. Jag undrar om det är kavajtvång på utbildningstävling eller om det räcker med vit polotröja och svart/mörk kavajliknande jacka? Någon som vet? Jag har nämligen inte lyckats få tag på någon kavaj än och det är liksom sista sekund nu.....

Sv: Utbildningstävling=kavajtvång?

jag antar att det ngn sorts klubbtävling du ska på och då är det arrangerande klubb som bestämmer

Enligt mina erfarenhetar brukar det inte vara det på sånna träningstävlingar. Men ring o hör med dem! :idea:

Jag har ringt och kollat nu och det gick att rida med vit polo och mörk överdel, samt ridskor och shortchaps utan fransar. Så nu sparade jag massa pengar på att slippa panikköpa kavaj.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 589
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 653
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Terminens sista två lektioner blev en hopplektion och en dressyrlektion. På sista hopplektionen fick jag rida Juvelen, den unga...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: cassiopeja
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka