Usch, jag har tråkigt, vad gör alla "hund-bukare" ikväll?

L

liten82

Fy vad tråkigt jag har, å är inte de minsta trött heller..
Vad har ni pysslat med ikväll?

Sv: Usch, jag har tråkigt, vad gör alla "hund-bukare" ikväll?

Jag har pysslat och gjort om min hemsida :banana: *stolt*

Du då?

Du då?

Haha, de har jag med gjort :D
Eller, håller på lägga in lite nya resultat och grejjer..
Så har jag varit och tränat hundarna, känns verkligen att det är slut på sommaren- dubbla fleecejackor och fodrade byxor :crazy:

Satte mig i bilen med fru o hund o åkte runt en sväng...

Får lappsjuka av att bara sitta hemma o sega en hel helg. Som det tyvärr hade blivit denna helg då man är dyngförkyld, o även frugan =/

Kan finna det rätt avkopplande att bara ut o åka ngra mil faktiskt.

/Tobbe

Satte mig i bilen med fru o hund o åkte runt en sväng...

Får lappsjuka av att bara sitta hemma o sega en hel helg. Som det tyvärr hade blivit denna helg då man är dyngförkyld, o även frugan =/

Kan finna det rätt avkopplande att bara ut o åka ngra mil faktiskt.

/Tobbe

Tycker det är kanonmysigt att åka bil mörka höstkvällar, vi brukar åka runt utanför stan och titta på gamla hus med massa potential men utan ägare :D
Här är alla också förkylda, utom jag.. Jag brukar oftast bli sjuk när alla andra gjort bort det:crazy:

Du då?

Jag kan inte se nåt alls på din hemsida :(
Bara "texttexttext.." i all evighet.
Går inte heller att gå in under någon länk eller se det som är längst ner (bilder förmodar jag, men det är bara röda kryss...)

Det kommer fixas inom ett par minuter. Jag är inte så haj på kodning än :D

Jag har varit på dejt inne i stan. Sett nya simpsonfilmen (som var skitkul), druckit en massa guinness och hånglat upp nya grabben i en busskur i väntan på nattbussen... :D
Sitter och varvar ner med ett stort glas vatten och ska strax gå och lägga mig. I morgon kan jag unna mig en sovmorgon då den planerade kursstarten (jaktapportering) får vänta då ena hunden just börjat löpa och den andra naturligvis stukade en tass häromdagen... Fuck you mr Murphy... :devil:

Fått veta att våran papillon varit jätteduktig på utställning i Norge. Kommer hem idag å längar till att bara få krama våran "Smulan". Vet inte än vad hon lyckats åstadkomma, men vunnit sin ring, vunnit i andra ring och sen blivit tvåa i totalen...

Jag har varit på dejt inne i stan. Sett nya simpsonfilmen (som var skitkul), druckit en massa guinness och hånglat upp nya grabben i en busskur i väntan på nattbussen... :D
Sitter och varvar ner med ett stort glas vatten och ska strax gå och lägga mig. I morgon kan jag unna mig en sovmorgon då den planerade kursstarten (jaktapportering) får vänta då ena hunden just börjat löpa och den andra naturligvis stukade en tass häromdagen... Fuck you mr Murphy... :devil:

Ja, simpsonsfilmen är kanon, skulle vilja ha en kompis som Homer, jäkla vad roligt man skulle ha :D Å säkert skulle man aldrig hamna i trubbel...:angel:
http://youtube.com/watch?v=LO3Nos_pPH4 :rofl:

Åååå, hade också velat dricka Guiness å hånglat med pojken, men har är förkyld= ligger i princip på dödsbädden om man frågar honom.. Så jag blev ensam med hundarna istället :crazy:
Heh, om jag hade haft ditt telefonnummer hade jag ringt kl 07 i morse och sjungit "My immortal" med falsk stämma så du vaknat ;)

Heh, om jag hade haft ditt telefonnummer hade jag ringt kl 07 i morse och sjungit "My immortal" med falsk stämma så du vaknat ;)

:eek: Tack gudskelov att du inte har mitt nummer då...!!

Oy oy vey, mitt huvud.... :crazy:

*nyvaken = återuppstådd från de döda*

:eek: Tack gudskelov att du inte har mitt nummer då...!!

Oy oy vey, mitt huvud.... :crazy:

*nyvaken = återuppstådd från de döda*

haha, ja, tro mej, det var väldigt tur för dej :D
Brukar sjunga när jag kör bil, inte roligt när skivan hackar när man skrålar som mest till "my immortal".
Nästan så man kör av vägen när man hör sin egen stämma;)
Moahaha, jag är inte bakis, jag är inte bakis *tralala* :devil::D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 114
Senast: Milosari
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka