U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Åh, är det Edward Scissorhands på den första? Jättesnygga!

Och om ögon, det är faktiskt jättelätt att göra, bara man hittar sättet liksom. Det gäller bara att vara uppmärksam på små detaljer och vara noggrann.

ofta du såg det! haha, men ja det är edward :)

och jo jag jobbar febrilt på att få till ögonen någorlunda^^

kl

201122512541788_705004_608.jpg

hittade lite småfel nu när jag scannat in den, men ni får den ändÅ^^

Jättebra skuggning, speciellt vid näsan. Keep up the good work!

kl

Inga fler som rejsat runt med pennan lite?

Jag har beställt hem nya papper som jag hoppas kommer imorgon, då ska jag förhoppningsvis ha tid med lite passionerat umgänge med mina bortglömda blyertsar :D

Jag har! :laugh:

Namnl%25C3%25B6shjkhjk.jpg

Denna teckning är tillägnad Jezzy_97! Hoppas att du gillar den! :D Den ser lite konstig ut (typ grynig?) på datorn på grund av skannern,..
Det här är dock sista gången jag ritar snubben, jag är redigt trött på honom nu!

Senast ändrad:

Kul att du gillar den! :banana: och ja, det är lite synd.. Men men, nobody's perfect som jag brukar säga.. (eller inte!) :D

hehehe.. har redan siktat in mig på vem jag ska rita nu, och det är ingen kille den här gången!

Jättefin! :laugh: Riktigt snyggt hår o alla detaljer, alla hårstrån i ansiktet(även ögonbrynen) ser så verkliga ut, hur lyckas du? :D Jag kan aldrig få till så små fina linjer, men kanske beror på min penna? Vilken använder du? :)

Oj tack! Det är bara övning som gäller! Ingen magi direkt.. :D till de allra finaste linjerna använder jag 0.5 stiftpenna.

KL och puttar upp:

zachary.jpg

Tog mig typ en månad att slutföra. Gissa om jag blev trött på att rita rutor på skjortan?!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama