Ur barnamun

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Citrinkatten

Var på en dressyrtävling och tittade i helgen med mig hade jag min 6 åriga brorsdotter.

Hon tyckte det var helkul med alla dom fina hästarna och jag tyckte vi hade det jätte trevligt tills vi tittade på uppvärmningen och alla ryttare som gick om kring där, då hon högt och tydligt ville veta varför nästan alla ryttarna hade gort i byxan:o :crazy::o
 
Sv: Ur barnamun

:D Dessa små underbara kommentarer :p
 
Sv: Ur barnamun

Min treåriga dotter var med mig och syrran på ponnyhoppning...varje gång någon rev eller vägrade ropade hon högt " Oj, han gjorde fel! Det var inte bra!"

Lite pinsamt bland alla föräldrar på läktaren...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 495
Senast: Modest
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 132
Senast: MML
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 519
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp