Uppvisningarna på MyDog-mässan

Kira

Trådstartare
Nån som var på MyDog och såg uppvisningarna? Av IPO-gänget, Försvaret, POlisen, freestylen osv.
KOmmentarer? Gärna positiva.
Vore kul att höra lite, hur andra uppfattar det man såg!

Sv: Uppvisningarna på MyDog-mässan

Jag kollade på IPOn samt när dom firade ner en Riesen ifrån en "helikopter", Räddningshundsgänget.
Jag tyckte det var bra! IPOn var jätterolig att kolla på med, han som kommenterade var riktigt bra! Mycket duktigt ekipage med :)

Hann bara se lite av polisens och det var väl ganska standard polishundsuppvisning med skillnaden att killen som var speaker var rätt rolig och glatt hängde ut sina kollegor. Bla påpekade han om en kollega att ville man inte behöva prata på ett par timmar så skulle man bara ställa en hundfråga till honom :D

Tiden vi var där spenderades huvudsakligen vid utställningsringen alt agilitybanan så uppvisningarna hanns inte med

Hann bara se lite av polisens och det var väl ganska standard polishundsuppvisning med skillnaden att killen som var speaker var rätt rolig och glatt hängde ut sina kollegor. Bla påpekade han om en kollega att ville man inte behöva prata på ett par timmar så skulle man bara ställa en hundfråga till honom :D

Jag hade rätt kul åt han som fick lov att "montera bort" sin malle från figgens ärm. Det platsade inte med ngr "loss" där inte:D

Jag blev rymt imponerad av vissa freestyle-ekipage detta året. Väldigt kul att se på! :)

Jag och en kompis slog vad om att vi skulle bli lika grymma med våra vovvar till nästa år...... :angel::angel:

Sen gillade jag askungen-teatern, så charmigt att mitt hjärta nästan smalt. Hur 17 bär dom sig åt för att få hundarna att göra sådana saker? Helt grymt! :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 760
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Jag funderar kring en hunds beteende, jag har mina teorier men skulle gärna vilja höra andras input, kanske om någon är mkt kunnig inom...
Svar
18
· Visningar
894
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 524
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka