Upprop mittsvenska!

Camilla_H

Trådstartare
Nu har det varit tyst under den långa vintern men nu börjar det dra ihop sig - på söndag är det en månad kvar till Grytritten (som jag själv tyvärr inte kan rida).

Hur går det för er? Boije vet jag, men Siv-Inger, då? Och ni andra som skriver och läser här?

Hur ser planerna ut för i år och får vi ihop något SM-lag i klubbarna? (förresten - var går lag-SM i år?)

Skriv en rad och så får vi se om vi hamnar på samma ritter och kan samordna oss lite!

/Camilla

Sv: Upprop mittsvenska!

Hej!
Lag-SM går på Rökulla i augusti./Kamilla

Sv: Upprop mittsvenska!

Här är jag....

Grytritten ska vi iaf vara med på såklart. :) Men vi kör en tävling i taget, blev så besviken ifjol då vi planerat hela säsongen & sedan blev det bara 3 ritter på våren. :(

Men någon Nybyggetritt blir det inte för oss iår tyvärr då jag ska bort över påsken och åker inte med en häst som vilat i 4 dgr alldeles innan för då lär det sluta i katastrof... :angel:

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 766
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 971
Senast: Cattis_E
·
Relationer Har haft lite otur när jag träffat killar, eller är kanske fel på mig. Då killar oftast tappar intresset och vill inte ses mer än några...
2 3
Svar
50
· Visningar
11 092
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30