För att? Vilket lagstöd?Ja, samhället kan aldrig tillåta sig att ge dessa idioter en plattform och polisbeskydd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att? Vilket lagstöd?Ja, samhället kan aldrig tillåta sig att ge dessa idioter en plattform och polisbeskydd.
För att vi inte behöver mer hat i samhället, vi behöver mindre. Syftet med det den här idioten gör, är ju enbart att orsaka mer hat, på alla sidor, och göra samhället mindre stabilt och därmed kunna få ännu fler att bli hatiska, etc, etc.För att? Vilket lagstöd?
Jo men nu ser ju inte lagen ut så. Utan alla får tala och sprida sin åsikt, oavsett vad du eller jag eller nån tycker.För att vi inte behöver mer hat i samhället, vi behöver mindre. Syftet med det den här idioten gör, är ju enbart att orsaka mer hat, på alla sidor, och göra samhället mindre stabilt och därmed kunna få ännu fler att bli hatiska, etc, etc.
Men du vet ju inte vad @Strawberry har för ursprung eller nått, du har inte ens rätt att veta. Och inte upp till dig att värdera hur vit hen är eller om hen har rätt att uttala sig.Det har faktiskt betydelse för ditt uttalande. Tillhör du (som mig) den vita majoriteten är ditt inlägg ganska blint för ditt egna privilegium... som så enormt många andra, bla i den här tråden.
Jag skiter i vad lagen säger, idioten ska fortfarande inte få upploppstillstånd annat än minst 30 mil från närmsta bebyggelse.Jo men nu ser ju inte lagen ut så. Utan alla får tala och sprida sin åsikt, oavsett vad du eller jag eller nån tycker.
Ja precis och efter att ha läst några artiklar av nämnda människa och sett något klipp så framstår han ju inte direkt som solidarisk. Nu när hans parti inte fått tillräckligt gehör och de danska medierna tröttnat på honom så testar han att provocera här i Sverige istället.För att vi inte behöver mer hat i samhället, vi behöver mindre. Syftet med det den här idioten gör, är ju enbart att orsaka mer hat, på alla sidor, och göra samhället mindre stabilt och därmed kunna få ännu fler att bli hatiska, etc, etc.
Men det är inte upp till dig att bestämma. Eller är det du som godkänner demonstrationer? Är det du som stiftar lagar?Jag skiter i vad lagen säger, idioten ska fortfarande inte få upploppstillstånd annat än minst 30 mil från närmsta bebyggelse.
Men du vet ju inte vad @Strawberry har för ursprung eller nått, du har inte ens rätt att veta. Och inte upp till dig att värdera hur vit hen är eller om hen har rätt att uttala sig.
Han är väl en klassisk kappvindare och opportunist som många politiker/wannabe-politiker.Ja precis och efter att ha läst några artiklar av nämnda människa och sett något klipp så framstår han ju inte direkt som solidarisk. Nu när hans parti inte fått tillräckligt gehör och de danska medierna tröttnat på honom så testar han att provocera här i Sverige istället.
I grund och botten är det ju vi som stiftar lagar, även om vi inte gör det direkt. Och absolut finns det andra lagar jag skiter i, exempelvis händer det rätt ofta att jag går mot rött, när det inte finns någon fordonstrafik som riskerar att köra på mig.Men det är inte upp till dig att bestämma. Eller är det du som godkänner demonstrationer? Är det du som stiftar lagar?
Är det fler lagar du skiter i?
Nej det är jag inte, du har ingen aning så lägg ner.Men tagga ner nu. Jag har aldrig sagt att hen inte får uttala sig men jag vidhåller, är hen en del av vårt lands majoritet är hen blind för sina privilegier (precis som du är).
Nej det är jag inte, du har ingen aning så lägg ner.
Nja det skulle inte jag säga. Snarare ha ett väldigt stort behov av uppmärksamhet. Hade politiken varit det viktigaste hade han kunnat ansluta sig till något annat parti och göra sin röst hörd där istället.Han är väl en klassisk kappvindare och opportunist som många politiker/wannabe-politiker.
Alltså så kul att du ska gå på min vithet och priviligierade liv när du inte ens vet. Jag är inte ens helsvensk och gift med en andragenerationsinvandrare. Så lolLägg ner själv du.
Alltså så kul att du ska gå på min vithet och priviligierade liv när du inte ens vet. Jag är inte ens helsvensk och gift med en andragenerationsinvandrare. Så lol
Om du inte kan bemöta mitt inlägg utan att veta huruvida jag är vit eller inte så kanske det är något i ditt argument som inte håller. Jag behöver inte vet hudfärgen på den jag diskuterar med.Det har faktiskt betydelse för ditt uttalande. Tillhör du (som mig) den vita majoriteten är ditt inlägg ganska blint för ditt egna privilegium... som så enormt många andra, bla i den här tråden.
Det är en mycket stor och svår fråga och någon lösning på den verkar inte vara i antågande. Rasmus Paludans koranbränning och reaktionerna på den lär varken göra till eller ifrån.Det jag hoppas kommer ut ur det här, men jag är tyvärr alldeles för cynisk för att tro på det, är att man faktiskt kommer till en punkt där det görs riktiga ansträngningar av alla i hela samhället att få utanförskapet att minska.
Om du inte kan bemöta mitt inlägg utan att veta huruvida jag är vit eller inte så kanske det är något i ditt argument som inte håller. Jag behöver inte vet hudfärgen på den jag diskuterar med.