Uppfödarregister?

Modig_Korn

Trådstartare
Undrar vart man kan hitta ett uppfödarregister med svenska/nordiska uppfödare helst alla som finns och/eller uppdelat efter ras. Eller i annat fall få det bekräftat att/om det finns en kattuppfödare som heter S*Honeygolds lr likn x) Slår vad om att det har funnits en sådan uppfödare men hittar inte ngnstans :confused:

Sv: Uppfödarregister?

Det finns inget komplett uppfödarregister, men om du bara vill ha reda på om stamnamnet är upptaget kan du kontakta SVERAKs kansli eller en SVERAK-ansluten klubb.

det har jag inte riktigt tid med x)
det är efterforskning till stallet.se x) var döds säker på att ngn stulit ett katteri´s uppfödarnamn, vilket är förbjudet där :crazy:

Det finns vansinnigt många stulna bilder där, jag sätter mig med jämna mellanrum och försöker "rensa" i min ras, men jag vet ju inte hur många bilder som ligger ute under andra raser :crazy:

Jag har försökt komma in för att kolla läget, men sidan krånglar ALLTID så jag har aldrig lyckats. Har dock gett en tjej tillåtelse att använda mina bilder på villkoret att hon skriver att bilderna kommer från min hemsida... jag kan ju tyvärr inte kolla upp hur hon efterlever det, men har de vett att fråga om lov antar jag att de sköter sig.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 405
Senast: valpköpare
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
23 614
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar