Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA men man kan inte sadla för långt bak heller. Vilket många gör på islandshäst för att de har så korta ryggar. _
Mysigt med en sadel som trycker ner i den känsliga ländryggen.
Hypotesen bygger jag på vad man vet om det på människosidan och på instinkt förstås. . Tänker att det är lika onaturligt för en häst att få kemikalier insprutade i blodbanan som för människor, och även om vi är olika arter så har vi ju samma normala smittovägar (slemhinnor, mag-tarmkanal).
Men människor utsätts för en vildare blandning, inte bara influensavaccin, utan 9 ordinarie vaccinsorter ingår i det svenska vaccinationsprogrammet nu, för alla barn från 3 mån ålder. Gratis!
Och testade.. ja av samma företag eller bransch som lever på att sälja dom. Vetenskapligt korrekta studier är en sak, men det förekommer fusk även inom vetenskapen, särskilt när det är stora pengar inblandade. Kända läkare får betalt för att skriva under rapporter som är uppdiktade, till vaccinets eller läkemedlets fördel. Och det här har inget med min instinkt att göra, det har läkare inom branschen erkänt och läkemedelsföretag har blivit dömda att betala böter för falsk marknadsföring. Och böterna betalar vi skattebetalare sen, genom att subventionera vacciner och läkemedel.
Jag tror att man på sikt underminerar både människans och hästens immunförsvar genom att vaccinera (och tidigare avmaska) slentrianmässigt. Som med antibiotika. Eller hästens parasiter. När man försöker utrota eller förtrycka vissa organismer hittar de nya vägar och kan slå tillbaka än starkare.
.